آیا به دنبال راهی برای افزایش میل جنسی خود هستید؟ این غذاهای تأثیرگذار و استثنایی بهترین راه حل ممکن برای شما هستند که با استفاده مرتب از آن‌ها می‌توانید شیرینی و لذت زندگی زناشویی خود را دو چندان کنید.

در این مقاله قصد دارم راهی جالب و مفید برای افزایش میل جنسی به شما معرفی کنم. اسم این روش عالی، خوردن است و ۵ غذایی که در این مقاله درباره‌ی آن‌ها صحبت می‌کنیم مطمئناً می‌توانند میل جنسی شما را تا حد زیادی افزایش دهند.

۱-شکلات تیره

ماده‌ی غذایی محبوب و دوست داشتنی که افراد زیادی برای درمان نیز از آن استفاده می‌کنند یعنی شکلات تیره برای افزایش میل جنسی و سرحال کردنتان آماده به خدمت است. این ماده غذایی خوش‌مزه منبعی غنی از آنتی‌اکسیدان است و درست به همین دلیل نیز با کاهش خطر ابتلا به سرطان گردن رحم در زنان و افزایش لذت جنسی در ارتباط است. بهتر است شکلات تیره را با توت‌فرنگی ترکیب کنید و به عنوان میان وعده‌ای مفید برای افزایش تمایل جنسی از آن استفاده کنید.

۲-آجیل برزیلی

وقتشه کمی آجیل بخورید. درسته، آجیل برزیلی. این پسر بچه‌های بد حاوی مواد مغذی به نام سلنیوم هستند و می‌توانند با خطر ابتلا به سرطان پروستات در مردان مقابله کنند. همین مبارزه با سرطان پروستات به تنهایی دلیلی محکم برای اثبات فواید استفاده از این ماده غذایی ست اما بهتر است بدانید مواد مغذی موجود در آجیل برزیلی مسئول تحریک تولید تخمک و اسپرم سالم نیز هستند. خوب، شروع کنید…کمی آجیل برزیلی بخورید.

۳-کرفس

اگر کسی از شما بپرسد بهترین ماده غذایی تحریک‌کننده‌ی القا چیست، پاسخ شما چه خواهد بود؟ جواب صحیح چیزی جزء کرفس نیست. این گیاه سبز می‌تواند میل جنسی خانم‌ها را به شدت افزایش دهد. بله درست متوجه شدید…خوردن کرفس می‌تواند کاری کند که خانم شما بیشتر بخواهد با شما باشد. سبزیجات حاوی اندروسترون، هورمونی آزاد شده از مردان که بر روی زنان تأثیر می‌گذارد، هستند؛ اما مزیت اصلی استفاده از کرفس چیست؟ در واقع کرفس می‌تواند به تولید اسپرم کمک کند.

۴-کیوی

بله یکی دیگر از غذاهای تأثیرگذار در افزایش میل جنسی انسان‌ها، میوه سبز، قهوه‌ای و مو داری ست که به آن کیوی می‌گوییم. این پسر بچه‌ی کوچک حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است که موجب افزایش هم زمان میل جنسی و حاملگی می‌شود. کیوی دوست ندارید؟ مشکلی ندارد، سعی کنید از میوه‌هایی که در خانواده مرکبات جای می‌گیرند، استفاده کنید. ویتامین C، فقط برای مبارزه و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا نیست.

۵-سیر

درست است که سیر آخرین ماده غذایی معرفی شده در این مقاله است اما تأثیر آن کم‌تر از موارد ذکر شده نیست. سیر ماده غذایی خوش‌مزه ای ست که یکی از اجزای اصلی رژیم غذایی انسان‌ها در جوامع مختلف سرتاسر جهان است. به دلیل وجود عنصری به نام آلیسین در سیر، این ماده غذایی می‌تواند به جریان خون در اندام‌های جنسی آقایان و خانم‌ها کمک کند. سیر را با کمی پاستا طبخ کنید و جادوی آن را مشاهده کنید. سیر دوست ندارید؟ می‌توانید از قرص سیر استفاده کنید.

هم اکنون با تأثیرات و فواید مفید این ۵ ماده غذایی آشنا شدید. چرا معطلید…این مواد غذایی را تهیه کنید و به صورت مرتب و منظم از آن‌ها استفاده کنید.

برای حمایت از ما با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر