این روزها ساعت‌های هوشمند با سرعتی بالا و در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. تنها مشکلی که کاربران با آن مواجه هستند این است که تقریباً تمام این ساعت‌های به اصطلاح مدرن یکسان هستند. بیشتر آن‌ها هنوز هم نمی‌توانند به عنوان یک ساعت مستقل کار کنند و برای عملکرد درست نیاز به اتصال به گوشی‌های هوشمند دارند. علاوه بر این، از آنجا که بیشتر این ساعت‌های هوشمند در یک پلتفرم خاص عرضه می‌شوند کاربران را مجبور می‌کنند تا عاقلانه‌تر و با احتیاط بیشتری دست به انتخاب بزنند.

به جرئت می‌توان گفت که Rufus Cuff تنها ساعت هوشمندی ست که محدود به مشکلاتی که شرکت‌های بزرگ فن‌آوری با آن‌ها روبرو هستند نیست و به نوعی این محدودیت‌ها را زیر پا گذاشته است.

The Rufus Cuff-1

Rufus Cuff برای دانشجویان و کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. توانایی عملکرد بدون تکیه و وابستگی به ابزارهای دیگر مزیت رقابتی این ساعت هوشمند است که آن را در صدر لیست بهترین ساعت‌های هوشمند قرار داده است.

The Rufus Cuff-2

یکی از مزایای این ساعت هوشمند کارایی پیام‌رسانی کامل آن از اس ام اس تا ایمیل است. با این ساعت می‌توانید وب گردی کنید، به WiFi متصل شوید و حتی از طریق بلوتوث می‌توانید به گوشی هوشمند خود متصل شوید. علاقه‌مندان به ورزش‌های هوازی که در طبیعت باز انجام می‌شود نیز می‌توانند از این ساعت هوشمند به عنوان GPS و ردیاب تناسب اندام استفاده کنند. حتی می‌توانید با این ساعت خارق‌العاده تماس‌های ویدیویی نیز داشته باشید.

The Rufus Cuff-3

قیمت این ساعت هوشمند ۲۷۹ دلار است.