باز بهار در کشور ژاپن شگفتی ساز شد. شکوفه درخت گیلاس با هنرمندی هر چه تمام با رنگ بنفش خود دریاچه اینوکاشیرا ژاپن را رنگ آمیزی کرد و بار دیگر این کشور را زبانزد عام و خاص کرد. درون ها (هواپیماهای بدون سرنشین ) نیز به یاری عکاس ژاپنی ، دانیلو دانگو، شتافتند تا جشن شکوفه های گیلاس ژاپنی که نمادی از قدرت نقاش طبیعت است را از نمایی تازه در قاب تصویر ثبت کنند.

دانیلو دانگو عکاس ژاپنی مستقر در توکیو اینبار از درون ها ( هواپیماهای بدون سرنشین )برای عکاسی از شکوفه های گیلاس ژاپنی بهره برد تا بهتر از پیش زیبایی طبیعت را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهد. دانیلو هر سال بهار برای خوش آمدگویی به شکوفه های گیلاس به پارک اینوکاشیرا می رود. شاید عکاسی از زوایای معمولی برای برجسته کردن زیبایی این شکوفه ها کافی باشد، اما مطمئنا درون ها با عکاسی از زاویه ای که از دید مخاطب پنهان است، قدرت نقاش طبیعت را بهتر به تصویر می شکند.

همان طور که از تصاویر زیر پیداست، وقتی از بالا به دریاچه پارک اینوکاشیرا ژاپن نگاه می کنیم، غرق در شکوفه است! شکوفه ها به نحو شگفت انگیزی شبیه گرده در سرتاسر سطح رود گسترده شده اند و از دریاچه اینوکاشیرا شاهکار هنری خلق کرده اند. نمایی که ملاحظه می کنید پیش از دوران درون ها بر ما پنهان بود. ضمنا این تصاویر در نشنال جئوگرافیک نیز منتشر شده است.

شهرت فراوان پارک اینوکاشیرا ژاپن به خاطر فراوانی شکوفه های گیلاس است به طوری که رودخانه عبوری از میان درختان را هم صورتی رنگ می کند و تصاویری از بالا آن را شبیه به یک نقاشی رویایی نمایان می سازد.

این پارک که در سال ۱۹۱۸ افتتاح شده رودی باریک و طولانی از میانش عبور می کند و علاوه بر زیبایهای طبیعی با داشتن باغ وحش و آکواریوم و محل اجرای نوازندگان محلی بیشتر هم مورد توجه قرار گرفته است.

sakura-cherry-blossom-drone-photography-danilo-dungo-japan (5)

sakura-cherry-blossom-drone-photography-danilo-dungo-japan (2)

sakura-cherry-blossom-drone-photography-danilo-dungo-japan (3)

sakura-cherry-blossom-drone-photography-danilo-dungo-japan (7)

sakura-cherry-blossom-drone-photography-danilo-dungo-japan (4)

sakura-cherry-blossom-drone-photography-danilo-dungo-japan-6 (1)

مقالات پیشنهادی:

۱۴ عکس رنگی نادر از آخرین سامورایی‌های ژاپن در قرن نوزدهم میلادی

هدیه نشنال جئوگرافیک: ۱۷ عکس شگفت‌انگیز از شکوفه‌های گیلاس در ژاپن

عجیب‌ترین پل جهان : پلی شبیه به رولر کاستر در ژاپن + تصاویر

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر