بر اساس اطلاعات ویکی پدیا، دانشنامه آزاد، ایتالیا کشوری در جنوب اروپا و پایتخت آن شهر رم است. این کشور از شبه ‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است. امروزه ایتالیا کشوری توسعه‌ یافته است و جزو گروه هشت به‌ شمار می‌آید. واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آن ایتالیایی است. جمعیت ایتالیا ۶۰ میلیون و ششصد هزار نفر است. ایتالیا پنجمین کشور پر جمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پر جمعیت دنیا است. ایتالیا آب ‌و هوای معتدل فصلی دارد و آب ‌و هوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان‌های داخلی تفاوت زیادی دارد.

به تازگی تصاویر پاییزی خیره کننده ای از رشته کوه‌های دولومیت در شمال شرقی ایتالیا در اینترنت منتشر شده است که نظر بسیاری از کوهنوردان حرفه ای دنیا و کاربران دنیای مجازی از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. رشته کوه‌های دولومیتی در شمال شرقی ایتالیا یکی از چشم اندازهای زیبای جهان است که هر سال نظر کوهنوردان بسیاری را به خود جذب می‌کند. این رشته کوه‌های سرسبز از بخش جنوبی آلپ شروع می‌شود و در امتداد رودخانه آدیجه از غرب به شرق کشیده شده است. حقیقتاً رشته کوه دولومیت ایتالیا در پاییز جایی شبیه به بهشت است.

عکاس این عکس‌های پاییزی از رشته کوه دولومیت ایتالیا می‌گوید: اسم من میکولاج گسپودارک است. سال‌ها پیش وقتی در لهستان کوهنوردی و پیاده‌روی می‌کردم به عکاسی از مناظر طبیعت علاقه‌مند شدم. همان موقع تصمیم گرفتم با عکاسی زیبایی جهان پیرامون را به مردم نشان دهم. چند سال بعد عکاسی به حرفه و سبک اصلی زندگی‌ام تبدیل شد.

تا الآن سفرهای زیادی به مناطق مختلف جهان داشته‌ام. به نظر من هر سفر عکاسی ماجراجویی فوق‌العاده ارزشمندی است که مملو از تجربیات و چالش‌های شگفت‌انگیز است. پیچیدگی‌های خاص عکاسی به شما اجازه می‌دهد زیبایی و سکوت شگفت‌انگیز طبیعت را با دیگران به اشتراک بگذارید. امسال در طی سفری که به رشته کوه دولومیت ایتالیا داشتم از این منطقه‌ی زیبا که به نظرم جایی شبیه به بهشت است عکاسی کردم تا از این طریق شما را نیز در تجربه‌ی استثنایی خودم سهیم کنم.

من مدرک کارشناسی ارشد هنر دارم و هم‌اکنون عضو انجمن عکاسان طبیعت لهستان هستم.

امیدوارم از تماشای تصاویر پاییزی رشته کوه دولومیت ایتالیا لذت ببرید:

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (2)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (3)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (4)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (5)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (6)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (7)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (9)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (10)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (11)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (12)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (13)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (14)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (15)

autumn-in-the-dolomites-of-italy-photographs (1)

مقالات پیشنهادی:

۲۱ عکس زیبا و استثنایی از جنگل‌ سورئال پاییزی

۱۱ عکس بسیار زیبا و نفس گیر از فصل پاییز

تصاویری از ۱۱ درخت زیبا در جهان

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر