سئو چیست ؟

فرآیندseo یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به طور کلی به دو دسته تقسیم می گردد.
در واقع جهت قرار دادن یک وب سایت در صفحه اول گوگل دو مجموعه فعالیت باید انجام شود.

سئو اصفهان

A –بهینه سازی های داخلی یا on page optimiztion :
این نوع فعالیت ها داخل خود وب سایت انجام می شود .در واقع جهت قرار گرفتن یک وب سایت در صفحه اول گوگل باید ملزومات درون سایت رعایت شود. بهینه سازی های داخلی را می توانیم به موازی تقسیم کنیم .
۱- رعایت اصول سئو در طراحی سایت :
اولین نکته ای که در بهینه سازیی های داخلی رعایت کنیم رعایت اصول موتورهای جستجو در طراحی می باشد.
این قسمت از کار موبوط به شرکت طراحی سایت می باشد که در مقاله ای دیگر در مورد این مطلب به تفصیل سخن خواهیم گفت A عت سئو سایت :-آدرس صفحات سایت
۲- سرعت سئو سایت
داشتن سرعت سئو بالا از عوامل موفقیت یک وب سایت می باشد. هر چقدر زمان بارگزاری یک وب سایت بالاترباشد آن وب سایت نزد موتورهای جستجو و کار بران اینترنتی محبوب تر می باشد.
برخلاف تصورعموم استفاده از گرافیک های سنگین وانیمشن وفلش باعث افت سرعت سئوسایت ودر نتیجه باعث تضعیف جایگاه سایت در گوگل می شود.در مقاله دیگر که مربوط به تأثیر سرعت لود سایت بر سئو می باشود در مورد این مطلب به تفصیل صحبت خواهیم کرد.
۳-عامل سوم:مطلب و محتوای خوب:
یکی ازعوامل مهم وشاید بتوان گفت مهم ترین عامل در کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو تهیه محتوای خوب و به روز در سایت می باشد.جمله معروف محتوا پادشاه است دربین سئوکاران بسیار رایج است، محتوای خوب می تواند بر وب سایت شما امتیاز بسیار بالایی را به همراه داشته باشد. جهت کست اطلاعات بیشتر در رابطه با محتوا می توانید به مقاله مربوط مراجعه کنید .
۴-به روز سازی محتوا:
عامل چهارم به روز رسانی محتوا می باشد که می تواند بر روی سئو سایت اصفهان شما مؤثر باشد. به روز رسانی دارای قواعد و قوانینی می باشد که در مطلب دیگری به تفصیل درمورد آن صحبت خواهد شد.
B-بهینه سازیی های خارجی یاoptimization offpage
بهینه سازی های خارجی در واقع به کلیه فعالیت هایی اطلاق می شود که شما خارج از وب سایتتان و در دنیای اینترنت برای سایتتان انجام می دهید. که فرآیندهای خارج از وب سایت را می توانیم تبلیغات در دنیای اینترنت بنامیم . این تبلیغات به روش ها و شکل های متفاوت انجام می پزیرد که در نوشته های بعدی به تفصیل به آن خواهیم پرداخت

سئو اصفهان
اهداف سئو :
در بازدید وب سایت تأثیر بسزایی دارد.
برند سازی بسیاری را سبب می شود.
افزایش فروش محصولات را در پی خواهد داشت .
بهترین ابزار تبلیغاتی است.
تأثیر https درسئو
اعتبارسایت آموزش ثبت سایت درگوگل می باشد

سئو محلی چیست؟

گوگل در الگوریتم های جدید به خود بسیار سعی کرده است در نتایج جستجو نزدیک ترین گزینه ها را از لحاظ مکانی به کاربر نشان دهد. به عنوان مثال وقتی شما در خیابان شیخ مفید ساکن هستید وعبارت سفارش غذا یا رستوران را درگوگل سرچ می کنید گوگل سعی می کنید نزدیکترین رستوران ها را به شما نشان دهد ویا وقتی در شهر اصفهان ساکن هستید و به دنبال شرکت طراحی سایت می گردید حتی اگر در گوگل عبارت طراحی سایت را سرج کنید.باز گوگل قصد دارد شرکت های طراحی سایت در اصفهان را به شما نشان دهد. این امر نشان می دهد که عمومأ نتایج جستجوها در شهرهای مختلف کشور می تواند با هم متفاوت باشد که این متفاوت بودن برای رفاه حال کاربران گوگل طراحی شده است نتیجه گیری نهایی برنامه ریزی گوگل برای آینده بدین شکل است که وقتی شما در جستجوی مثلأ یک فروشگاه موبایل در اصفهان هستید نیاز نباشد عبارت فروشگاه موبایل در اصفهان را سرج کنید وصرفأ با سرج عبارت فروشگاه موبایل وب سایت هایی که در اصفهان هستند دراولویت های بالاتر به شما نشان داده شوند .اما برای این کار چه فعالیت هایی باید انجام شود.
۱- ثبت مکان در گوگل مپ :
برای اینکه شما بتوانید در سرچ های محلی در رتبه بالا قرار بگیرید. باید مکان خود را در گوگل مپ ثبت کنید. حتی اگر شما وب سایت ندارید بازهم می توانید مکان خود را در گوگل مپ ثبت کنید که البته در ثبت این اطلاعات باید محتوا را با دقت و با اطلاعات صحیح وارد کنید مخصوصأ در قسمت تلفن ها شماره تلفن را به همراه کد شهر وارد کنید.
۲- حتمأ از مشتریان خود بخواهید نظر و امتیاز مثبت در گوگل مپ نسبت به شما ثبت کنید.
۳- استفاده از عبارات کلیدی شامل مکان جغرافیایی
۴- ساختن یک صفحه گوگل پلاس و ارتباط دادن آن با وب سایت شما هرچه گوگل پلاس شما محبوب تر باشد و بازدید کننده بیشتری داشته باشد به رتبه شما در گوگل می تواند تأثیر مثبت بگذارد. حتمأ پروفایل خود را به طور کامل تکمیل کنید همچنین بهتر است نام صفحه گوگل پلاس شما با نام دامنه سایت شما یکسان باشد. متأسفانه درایران به دلیل فیلتر بودن گوگل مقداری ازقدرت این رسانه کم شده است.
۵- ثبت سایت در وب سایت های معروف ومحبوب محلی می تواند تأثیر بسزایی بر رتیه محلی شما داشته باشد.