سگ پاکوتاه روسی با پوشیدن لباس مخصوص حمل آچار و کمک به تعمیر اتومبیل های معیوب در تعمیرگاه خودرو کوچک‌ترین شاگرد مکانیک دنیا شد.

چند روز پیش یک سگ پاکوتاه در یک تعمیرگاه خودرو در حین حمل ابزار و کمک به تعمیر اتومبیل‌های معیوب دیده شده است. گفته می‌شود این تعمیرگاه خودرو به احتمال زیاد جایی نزدیک به کشور روسیه قرار گرفته است. این سگ پاکوتاه روسی که در واقع وفادارترین دوست آدمی ست با پوشیدن لباس کار مخصوص حمل آچار ابزارهای مورد نیاز تعمیرکار خودرو را در کسری از ثانیه در اختیار او قرار می‌دهد.

اگرچه تصاویر این سگ پاکوتاه زحمت‌کش در سراسر اینترنت روسیه به اشتراک گذاشته شده و تاکنون هزاران بازدید داشته است اما هنوز هیچ کس دقیقاً نمی‌داند این اتفاق دقیقاً در کدام یک از مناطق روسیه رخ داده است. اگر شما اطلاعاتی در این زمینه دارید لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

هشدار: برخی از کاربران خیلی نگران ستون فقرات آسیب‌پذیر این سگ پاکوتاه روسی هستند. اگر چه به نظر می‌رسد آچارها و سایر ابزارهایی که در پشت این پاکوتاه قرار داده شده به اندازه کافی سبک هستند و به خوبی هر دو طرف لباس کار این سگ زحمت‌کش بالانس شده است اما باز هم محض اطلاع هیچ وقت سگتان را مجبور نکنید وسایلی را حمل کند که برایش سنگین است یا با آن‌ها احساس راحتی نمی‌کند. اگر از مناسب بودن ابزارآلات به کار رفته مطمئن نیستید، لطفاً با دامپزشک تماس بگیرید.

tool-dog-dachshund-suit-auto-mechanic-assistant (3)

tool-dog-dachshund-suit-auto-mechanic-assistant (1)

tool-dog-dachshund-suit-auto-mechanic-assistant (2)

tool-dog-dachshund-suit-auto-mechanic-assistant (4)

مقالات پیشنهادی:

انضباط تماشایی سگ‌های پلیس چین در صف غذا

اینفوگرافیک: سگ‌ها چه می‌گویند

وقتی سگها پرنده ها را در فتوشاپ ملاقات می کنند!

 لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر