اشیما اوهاشی که پلی شبیه به رولر کاستر است، بزرگ‌ترین و مستحکم‌ترین پل ژاپن و سومین پل بزرگ جهان است . اگر به دنبال رولر کاستری هستید که بتوانید با خودروی خود سوار آن شوید و خیالتان از بابت ایمنی و سلامت آسوده باشد ، پل اشیما اوهاشی (Eshima Ohashi) در ژاپن با ارتفاع ۴۴ متری بهترین انتخاب ممکن برای شماست. اگر چه در پل اشیما اوهاشی که می‌توان آن را یکی از عجیب‌ترین پل‌های جهان دانست هیچ خبری از پیچ‌ها یا چرخش‌های تند و ترسناک موجود در رولر کاسترها نیست اما شیب تند خارق‌العاده‌ای که در پل اشیما اوهاشی ژاپن وجود دارد هم می‌تواند سرگرم‌کننده باشد و هم ترسناک.

این پل طوری طراحی شده است که کشتی‌ها بتوانند از زیر آن عبور کنند به همین دلیل شیب این پل از ساحل دریاچه‌ی Nakaumi به صورت ناگهانی تند و ترسناک شده است. رانندگانی که از هر دو طرف این پل به سمت پایین حرکت می‌کنند وارد یکی از شهرهای Matsue یا Sakaiminato می‌شوند که توسط این پل به یکدیگر متصل شده‌اند. ضمناً این رانندگان خوش اقبال می‌توانند در هنگام رانندگی بر روی این پل عجیب تصویری پارانورما از مقصد خود را نیز نظاره‌گر باشند. اشیما اوهاشی بزرگ‌ترین و مستحکم‌ترین پل ژاپن و سومین پل بزرگ جهان است

وقتی که از رو به رو با استفاده از لنز تله فوتو از پل اشیما اوهاشی در ژاپن عکس بی اندازیم تأثیر رولر کاستری آن نمایان‌تر خواهد شد که حرکت رو به بالا یا پایین از این پل را هیجان‌انگیزتر می‌کند. در واقع ، شیب این پل در هر طرف فقط ۶/۱ درصد و ۵/۱ درصد است.

rollercoaster-bridge-eshima-ohashi-japan-2

rollercoaster-bridge-eshima-ohashi-japan-3

rollercoaster-bridge-eshima-ohashi-japan-4

مقالات پیشنهادی:

جاذبه‌های توریستی پرگل : بهترین مکان‌ها برای دیدن گل‌های بهاری + ۲۷ تصویر

۲۰ تصویر دیدنی از تغییر چهره شهرهای معروف جهان : مقایسه گذشته و حال شهرها در قاب تصویر

 ۲۴ مکان زیبا و حیرت‌انگیز که باید قبل از مرگ ببینید.

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر