این عکاس به طرز عجیبی حیوانات را مجاب می کند تا با او سلفی بگیرند. آلن دیکسون ۲۹ ساله به قدری این کار را خوب انجام می دهد که به او لقب ” استاد هنر سلفی با حیوانات ” داده اند. برای نمونه بیشتر حیوانات در هنگام سلفی گرفتن با این عکاس ایرلندی لبخند زده اند. اسب، شتر و کانگورو فقط برخی از این حیوانات خندان هستند. آلن تاکنون با ۳۰ گونه حیوانی در سرتاسر جهان سلفی گرفته و آروز دارد روزی بتواند با یک شیر سلفی بگیرد اما ترس از اینکه نکند سلفی با شیر آخرین سلفی او با حیوانات و آخرین سلفی عمرش باشد هنوز نگذاشته این عکاس ایرلندی به آرزویش برسد. آلن دیکسون، عکاس ایرلندی ۲۹ ساله ای ست که عاشق حیوانات و حیات وحش است و سلفی گرفتن با حیوانات را راهکاری عالی برای حمایت از حیوانات و طبیعت می داند.

آلن دیکسون، عکاس ۲۹ ساله ایرلندی عاشق حیوانات است. او توانایی عجیبی در گرفتن سلفی با حیوانات دارد. آلن به طرز عجیبی حیوانات را مجاب می‌کند تا با او سلفی بگیرند به همین خاطر به او لقب «استاد هنر سلفی با حیوانات» داده‌اند. سلفی‌هایی که این عکاس ایرلندی با حیوانات می‌گیرد فوق‌العاده است. گویا آلن با تمام حیواناتی که دور و برش هستند دوست است. واقعاً چطور این کار را انجام می‌دهد؟

دیکسون می‌گوید: باید کاری کنید که حیوانات پیرامون شما احساس امنیت کنند. بعد آهسته تا جایی که می‌توانید به آن‌ها نزدیک شوید. وقتی چند بار کنار حیوانات باشید آن‌ها می‌آیند و شما را بررسی می‌کنند. همیشه فاصله بین کنجکاوی و بقا به نازکی یک تار موست.

دیسکون به دوست داران سلفی با حیوانات توصیه می‌کند فلش و صدای دوربین خود را خاموش کنند و در هنگام نزدیک شدن به حیوانات دوربین خود را در دستشان نگه دارند چون با این کار حیوان فکر می‌کند دوربین بخشی از بدن شماست و مضطرب نمی‌شود.

آلن دیکسون ایرلندی تاکنون به سرتاسر جهان سفر کرده و با بیش از ۳۰ گونه حیوانی سلفی گرفته است. آلن آروز دارد روزی بتواند با یک شیر سلفی بگیرد اما می‌ترسد که این سلفی آخرین سلفی او با حیوانات و آخرین سلفی عمرش باشد.

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (6)

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (4)

selfie-master-dr-dolittle-29

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (5)

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (9)

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (2)

selfie-master-dr-dolittle-28

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (8)

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (3)

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (1)

funny-animal-selfies-allan-dixon-art-of-animal-selfies (7)

مقالات پیشنهادی:

۲۰ عکس برتر نشنال جئوگرافیک به انتخاب کاربران (۲۰۱۵)

تو این عکس ۵۵۰ رأس گوسفند وجود دارد. عمراً اگر بتونید پیداشون کنید؟!

جهانگرد روسی اتفاقی از یک معجزه عکس گرفت + تصویر

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر