آیا می‌دانستید اگر در دمای زیر صفر درجه آب داغ را در هوا بپاشیم ابری زیبا از کریستالهای یخ ایجاد می‌شود! مایکل دیویس، عکاس کانادایی از این واقعیت علمی برای تولید عکس هایی استثنایی بهره برد که بیشتر شبیه به معجزه هستند. این عکاس کانادایی به همراه دوستش و چند فلاسک چای به مدار شمالگان رفت تا با پاشیدن چای داغ در هوای زیر صفر درجه معجزه ای بر مبنای یک واقعیت علمی خلق کنند و با ثبت آن در قالب تصاویر موجب حیرت کاربران فضای مجازی شوند!

مایکل دیویس، عکاس کانادایی از سرمای منهای ۴۰ درجه سانتی‌گراد مدار شمالگان یا همان مدار قطب شمال استفاده کرد و با پاشیدن چای داغ در آسمان شاهکار هنری خلق کرد.

اگر در دمای زیر صفر درجه آب داغ را در هوا بپاشیم ابری زیبا از کریستالهای یخ ایجاد می‌شود! مایکل دیویس، عکاس کانادایی از این واقعیت علمی برای خلق عکس‌هایی زیبا از ترکیب آب داغ و دمای زیر صفر درجه بهره برده است. سه‌شنبه گذشته، مایکل از دوستش که جایی در ۲۰ کیلومتری مدار قطب شمال چای داغ را در هوای منهای ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌پاشید عکس گرفت و این تصاویر فوق‌العاده دیدنی را ثبت کرد.

دیویس در مصاحبه با هافت پست گفت: با چند فلاسک پر از چای داغ آماده شدیم و شروع به پاشیدن چای داغ در هوا کردیم. ثبت هیچ کدام از این عکس‌ها اتفاقی نبوده است. من با دقت دمای هوا را بررسی کردم، منتظر باد ملایم شدم و برای عکاسی برنامه‌ریزی کردم و نهایتاً این تصاویر استثنایی را ثبت کردم. حتی امیدوار بودم خورشید نیز در میان عکس‌هایم پرتوافشانی کند، هر چند هیچ کنترلی روی این موضوع نداشتم اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و خورشید نیز به زیباتر شدن این عکس‌ها کمک کرد.

با چند فلاسک پر از چای داغ آماده شدیم و شروع به پاشیدن چای داغ در هوا کردیم.

tossed-tea-arctic-circle-photo-michael-davies (3)

ثبت هیچ کدام از این عکس‌ها اتفاقی نبوده است. من با دقت دمای هوا را بررسی کردم، منتظر باد ملایم شدم و برای عکاسی برنامه‌ریزی کردم و نهایتاً این تصاویر استثنایی را ثبت کردم.

tossed-tea-arctic-circle-photo-michael-davies (1)

حتی امیدوار بودم خورشید نیز در میان عکس‌هایم پرتوافشانی کند، هر چند هیچ کنترلی روی این موضوع نداشتم اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و خورشید نیز به زیباتر شدن این عکس‌ها کمک کرد.

tossed-tea-arctic-circle-photo-michael-davies (2)

مقالات پیشنهادی:

تصاویر استثنایی و کمیاب از مراحل ساخت کشتی تایتانیک

تصاویر رنگی کمیاب از پاریس ۱۰۰ سال قبل

جهانگرد روسی اتفاقی از یک معجزه عکس گرفت + تصویر

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر