عکاس بااستعداد نشنال جئوگرافیک عکس جالبی ثبت کرد که در آن یک کلاغ شجاع از یک عقاب سواری گرفته است! بی‌شک ثبت چنین اتفاق شگفت‌انگیزی فقط یک بار در زندگی هر عکاس اتفاق می‌افتد.

فو چان یک عکاس با استعداد و متخصص در عکاسی از پرندگان است. عکس‌های چان همیشه از سوی نشنال جئوگرافیک با استقبال خوبی مواجه شده است. در ادامه نظاره‌گر عکس تازه‌ای از ” فو چان “، عکاس نشنال جئوگرافیگ خواهید بود که در آن کلاغی شجاع در حال سواری گرفتن از یک عقاب است. شاید در کل عمر عکاسی یک عکاس، فقط یک بار بشود، از این دست عکس‌ها گرفت.

فو چان در توضیح این عکس می‌گوید: کلاغ‌ها از روی عادت پرندگان بسیار بزرگ‌تر از خودشان که وارد قلمروشان می‌شوند را به شدت مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند. معمولاً این پرندگان مزاحم نیز بدون سر و صدا و درگیری عقب‌نشینی می‌کنند. اما در این عکس به نظر می‌رسد نه این کلاغ شجاع قصد آزار و اذیت عقاب را دارد و نه عقاب حضور کلاغ را مزاحمتی برای خود قلمداد کرده است. نکته عجیب‌تر این که کلاغ برای چند لحظه پشت عقاب می‌نشیند و از تماشای مناظر و سواری گرفتن از عقاب لذت می‌برد و عقاب نیز خیلی ساده به خواسته کلاغ تن می‌دهد.

هر چقدر هم این عکس‌ها عجیب باشند اما باز هم این اولین بار نیست که چنین اتفاق زیبا و غیرمنتظره‌ای توسط یک عکاس شکار می‌شود- پیش از این نیز مقاله‌ای با عنوان  ” عکسی عجیب و دیدنی از بچه راسویی که از دارکوب سواری گرفت! ” در وب‌سایت منتشر شد که دارکوب سواری یک بچه راسو را به تصویر می‌کشد.

crow-rides-eagle-bird-photography-phoo-chan-1

crow-rides-eagle-bird-photography-phoo-chan-2

crow-rides-eagle-bird-photography-phoo-chan-3

crow-rides-eagle-bird-photography-phoo-chan-4

crow-rides-eagle-bird-photography-phoo-chan-5

مقالات پیشنهادی:

مراقبت پرندگان از نوزادانشان، ۲۰ عکس نفس‌گیر که قلب شما را نوازش می‌کند!

عجیب اما واقعی: تصویر کل کائنات در چشمان این گربه نهفته است!

برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۱۵

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر