شارژر اسنپ پاور (به انگلیسی : SnapPower Charger) با اضافه کردن یک شارژر USB به صفحه‌ی کاور پریز برق زندگی انسان‌ها را در عصر فناوری کمی ساده‌تر کرده است.

مدیر تیم طراحی شارژر اسنپ پاور می‌گوید : مطلع بودن از شارژرهای USB و کنترل آن‌ها واقعاً عذاب‌آور است. هدف تیم من این بود که با طراحی یک شارژر USB که مستقیماً درون صفحه‌ی کاور پریز برق بر روی دیوار قرار می‌گیرد زندگی انسان‌ها را کمی ساده‌تر کند. نصب این شارژر به هیچ سیم یا باتری خاصی نیاز ندارد و فرآیند نصب آن خیلی سریع به اتمام می‌رسد. شارژر اسنپ پاور برای اینکه بتواند قدرت را مستقیماً از پریز برق به صفحه‌ی کاور بکشاند از تکنولوژی power prong استفاده می‌کند. تنها وسیله‌ی لازم یک دو پهلوی ساده است.

شارژر اسنپ پاور (به انگلیسی : SnapPower Charger) طوری طراحی شده است که با آسانی با هر نوع دکور و طراحی مدرنی ترکیب می‌شود. من و تیمم برای رسیدن به طرح نهایی این شارژر ماه‌ها تلاش کردیم. ماه‌ها برای رسیدن به یک طراحی جدید زحمت کشیدیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم از طرحی استفاده کنیم که پیچ‌ها و تمام ساختارهای درونی این شارژر را در دل صفحه‌ی کاور آن پنهان کند. ما از ۲۰ پرینتر سه بعدی مختلف برای رسیدن به طرح نهایی استفاده کردیم. شارژر اسنپ پاور تاکنون موفق شده در وب‌سایت Kickstarter از رقم ۱ میلیون دلار بگذرد.

SnapPower-Charger-Turns-Your-Wall-Into-A-USB-Charger-2

SnapPower-Charger-Turns-Your-Wall-Into-A-USB-Charger-3

SnapPower-Charger-Turns-Your-Wall-Into-A-USB-Charger-4

SnapPower-Charger-Turns-Your-Wall-Into-A-USB-Charger-5

SnapPower-Charger-Turns-Your-Wall-Into-A-USB-Charger-7

SnapPower-Charger-Turns-Your-Wall-Into-A-USB-Charger

SnapPower-Charger-Turns-Your-Wall-Into-A-USB-Charger-8

SnapPower-Charger-Turns-Your-Wall-Into-A-USB-Charger-9

مقالات پیشنهادی:

جادوی یک شارژر قابل حمل : همه چیز را همه جا شارژ کنید.

چطور باتری گوشی‌های هوشمند را سریع‌تر شارژ کنیم : ۵ نکته کلیدی

کفش‌های سلفی : اختراعی جدید برای گرفتن سلفی‌های جذاب

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر