برای اولین بار در جهان یک نوزاد موفق شد از داخل رحم مادرش نقاشی بکشد و با فروش آثار هنری خود به مادران مظلوم و فقیر آفریقایی کمک کند تا بچه های خود را به دنیا بیاورند و آنها را در آغوش بکشند. بدین ترتیب برای اولین بار انسانی که هنوز به دنیا نیامده است به همتای خود که او هم هنوز درون رحم مادرش است و بی صبرانه منتظر لحظه ی تولد است کمک کرد. اخیراً یک گروه نوع دوست روشی ابداع کرده‌اند که به نوزادانی که هنوز به دنیا نیامده اند اجازه می‌دهد نقاشی بکشند و با فروش آثار هنری خود به مادران آفریقایی که به خاطر فقر شاید هرگز نتوانند نوزاد خود را به دنیا آورند و او را از نزدیک لمس کنند کمک کنند.

هزاران نوزاد متولد نشده قبل از لحظه‌ی تولد جان خود را از دست می‌دهند و هرگز نمی‌توانند طعم زندگی را بچشند. متاسفانه همه‌ی مادرها خوش شانس نیستند و بعضی از آن‌ها به دلایل مختلفی از جمله فقر نمی‌توانند از عهده‌ی مخارج دوران بارداری و زایمان برآیند.

به تازگی یک گروه خلاق برای جمع‌آوری پول و کمک به مادران مظلوم آفریقایی از ایده‌ی جالبی استفاده کرده است که به نوزادان متولد نشده‌ی کشورهای پیشرفته اجازه می‌دهد با کشیدن نقاشی به نوزادان آفریقایی که هنوز درون رحم مادرانشان هستند و به خاطر بی‌پولی با خطر مرگ رو به رو هستند کمک کنند.

این گروه قلم‌موی نقاشی را طوری به شکم زنان باردار متصل می‌کنند که همزمان نوک قلم‌مو در تماس با بوم نقاشی باشد. هر وقت نوزادان درون رحم مادر خود حرکت کنند قلم‌مو نیز تکان خورده و اثر هنری خاصی خلق می‌کند. تعجب نکنید! نوزادان از این روش جالب برای خلق آثار هنری خود استفاده می‌کنند. آثار هنری تولید شده در یک نمایشگاه و حراج مربوط به نوزادان فروخته می‌شود. این گروه همچنین بسته‌ای آموزشی برای مادران باردار تولید کرده است تا مادرها این همکاری اعجاب‌انگیز و لذت‌بخش را در منزل تجربه کنند. واقعاً این ایده بهترین و خلاقانه‌ترین هدیه ای ست که هر مادر می‌تواند به نوزاد متولد نشده‌ی خود تقدیم کند. تمام پول کسب‌شده این کار خیر به مادران فقیر آفریقایی اهدا خواهد شد.

paintings-made-by-unborn-babies (2)

paintings-made-by-unborn-babies (4)

paintings-made-by-unborn-babies (1)

paintings-made-by-unborn-babies (3)

مقالات پیشنهادی:

تصاویر شگفت‌انگیز از ابتدای لقاح تا تولد نوزاد انسان

چاپگر سه بعدی به مادر حامله ی نابینا امکان داد پسر خود را ببیند

این تصویر GIF را حتماً ببینید : نمایش مراحل مختلف آفرینش انسان از نطفه تا تولد

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر