مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل فیس‌بوک در صفحه رسمی‌اش در پاسخ به اظهار نظر یکی از کاربران فیس‌بوک به نام دارلین هاخمر لرتو سنگ تمام گذاشت.

ماجرا از این قرار بود که وقتی یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک سعی کرد با کامنت برای چند لحظه‌ای هم که شده توجه کاربران را به خود جلب کند و مارک زاکربرگ را به چالش بکشد با پاسخی مواجه شد که اصلاً انتظارش را نداشت. مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل فیس‌بوک در پاسخ به نظر این کاربر خیلی هوشمندانه و جالب عمل کرد.

وقتی مارک زاکربرگ در صفحه رسمی‌اش در فیس‌بوک مطلبی کوتاه در مورد چالش‌های سال نو خود منتشر کرد ناگهان با کامنت جالب یکی از کاربران فیس‌بوک مواجه شد. هر چند زاکربرگ اصلاً انتظار چنین رفتاری نداشت اما باز هم خیلی خوب موفق شد از پس این کاربر برآید.

mark-zuckerberg-replies-to-a-users-comment-in-his-official-page-with-perfect-answer (6)

این مطلبی ست که مارک زاکربرگ منتشر کرده، می‌توانید متن کامل را مطالعه کنید اما خلاصه گفته‌های بنیان‌گذار فیس‌بوک چنین است:

او در این مطلب نوشته است که هر سال عادت دارد یک چالش نو برای خود تعریف کند. در سال‌های اخیر چالش‌های او این‌ها بوده‌اند: خواندن دو کتاب در هر ماه، یادگیری زبان ماندارین، ملاقات با یک شخص تازه در هر روز. اما در سال ۲۰۱۶، چالش او این است که خانه‌اش را مجهز به هوش مصنوعی کند و به نوعی شبیه شخصیت ادوین جارویس در فیلم مرد آهنی شود!

هدف مدیرعامل و بنیان‌گذار شبکه اجتماعی فیس‌بوک این است که بتواند با فرمان‌های صوتی، موسیقی، نور، دما و چیزهای دیگر را در خانه کنترل کند. کاری کند که با فناوری تشخیص چهره، در خانه‌اش به روی دوستانش باز شود. بتواند در هر لحظه بفهمد که در اتاق دختر تازه متولد شده‌اش، چه می‌گذارد. در زمینه کاری هم او مایل است با فناوری واقعیت مجازی، راهی برای نمایش بهتر اطلاعات ضروری پیدا کند تا از این طریق بتواند، سرویس‌های بهتری بسازد و فیس‌بوک و زیرمجموعه‌های تحت مدیریتش را بهتر رهبری کند.

mark-zuckerberg-replies-to-a-users-comment-in-his-official-page-with-perfect-answer (7)

اما ببینید کاربری به نام دارلین هاخمر لرتو چطور به این مطلب زاکربرگ واکنش نشان داده است. او در پاسخ به صحبت‌های مارک زاکربرگ گفته:

همیشه به نوه های دخترم میگم توی مدرسه سعی کنید دوستاتون رو از nerd ها (بچه های منزوی و غیر اجتماعی که معمولا علاقه به تکنولوژی دارند و اغلب خیلی هم باهوش هستند اما زیاد معاشرتی نیستند و مثلا به جنس مخالف یا چیزهایی مثل ورزش و ماشین و هنرپیشه های سینما و اینها علاقه زیادی نشون نمیدن) انتخاب کنید، شاید بزرگ شد و یه مارک زاکربرگ دیگه شد.

mark-zuckerberg-replies-to-a-users-comment-in-his-official-page-with-perfect-answer (8)

حالا، مارک زاکربرگ با این پاسخ محکم و منطقی به این کاربر ثابت کند بنیان‌گذار و مدیرعامل شبکه اجتماعی فیس‌بوک کیست و چه نگرشی دارد. زاکربرگ در پاسخ به این کامنت جالب گفت:

من پیشنهاد بهتری دارم، چرا به نوه های دخترت نمیگی خودشون nerd بشن تا شاید خودشون بزرگ که شدن یه مارک زاکربرگ دیگه بشن؟

mark-zuckerberg-replies-to-a-users-comment-in-his-official-page-with-perfect-answer (1)

مقالات پیشنهادی:

فیس‌بوک کاربران اینترنتی را به شدت غمگین کرده است : ۶ دلیل برای اثبات

بخشش ۴۵ میلیارد دلاری خانواده زاکربرگ به مناسبت تولد دخترشان

۱۰ اثر منفی و غیر قابل جبران شبکه های اجتماعی بر زندگی انسان ها

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر