اگر می‌خواهید در زندگی موفق شوید و به تمام اهداف و آرزوهای خود برسید باید یاد بگیرید که یک تولیدکننده‌ی حرفه‌ای شوید.

تولیدکننده کسی است که بر روی تولید نتایج تمرکز می‌کند. این افراد در مقایسه با کسانی که تنبل هستند و عادت به امروز و فردا کردن دارند اقدامات بیشتری انجام می‌دهند و در نهایت موفقیت‌های بیشتری هم به دست می‌آورند.

در این مقاله‌ی کوتاه، پاسخ این پرسش کلیدی که چرا اکثر مردم نمی‌توانند یک تولیدکننده‌ی موفق شوند و اینکه چطور می‌توان از این اشتباهات پرهیز کرد و یک تولیدکننده‌ی حرفه‌ای شد را کشف خواهید کرد.

یکی از ویژگی‌های اصلی تولیدکننده‌های موفق این است که این افراد برای تکمیل بی‌عیب و نقص کارها، وظایف و مسئولیت‌های روزانه‌ی خود در زندگی حاضرند طیف وسیعی از فعالیت‌ها و اقدامات مختلف را با تمرکز و دقت تمام انجام دهند. اگر هیچ کاری نکنید، هیچ نتیجه‌ای هم تولید نخواهید کرد و در نتیجه، به جای تبدیل شدن به یک تولیدکننده‌ی باهوش به یک فرد تنبل تبدیل خواهید شد که انجام تمام مسئولیت‌هایش را به یک روز نامشخص موکول می‌کند.

در این مقاله می‌خواهیم یک استراتژی سرنوشت‌ساز و کلیدی را بررسی کنیم که افراد موفق با استفاده از آن به تولیدکننده‌هایی حرفه‌ای تبدیل می‌شوند اما افراد شکست‌خورده به علت عدم آشنایی با آن یا اهمیت ندادن به آن در مسیر تولید نتایج شکست می‌خورند.

استراتژی پنهان این است : افراد موفق سخت‌ترین کارها، وظایف و مسئولیت‌هایشان را در ابتدای برنامه‌ی روزانه‌ی خود انجام می‌دهند. فکر کنم متوجه شده باشید که چرا اکثر مردم در زندگی شکست می‌خورند و هرگز نمی‌توانند به اهداف و آرزوهای خود دست یابند.

اگر بتوانید سخت‌ترین وظایفتان را صبح زود انجام دهید در ادامه‌ی روز احساس آرامش خواهید کرد، دیگر هیچ‌گونه استرس خاصی نخواهید داشت و از خودتان نیز راضی خواهید بود. اگر از این روش پیروی کنید انگیزه بیشتری برای انجام مابقی کارهای خود خواهید داشت و مطمئناً کارهای بیشتری انجام خواهید داد.

این استراتژی دقیقاً همان مفهومی است که برایان تریسی در کتاب خود یعنی «قورباغه را قورت بده» به آن اشاره کرده است. برایان تریسی در این کتاب می‌گوید اگر هر روز باید ۳ قورباغه بخورید، حتماً بزرگ‌ترین و زشت‌ترین قورباغه را اول قورت دهید. بعد از این که بزرگ‌ترین و زشت‌ترین قورباغه را خوردید، مطمئناً برای خوردن دو قورباغه‌ی بعدی با مشکل خاصی رو به رو نخواهید شد.

این دقیقاً همان چیزی است که افراد موفق هر روز در زندگی خود انجام می‌دهند. آن‌ها دوست دارند یک ساعت اول را سخت کار کنند و دو ساعت بعد را از احساس رضایت و اطمینانی که به دست آورده‌اند لذت ببرند.

در مقابل، افراد معمولی دقیقاً عکس این استراتژی را در زندگی خود پیاده می‌کنند. این افراد معمولاً در انجام مهم‌ترین و سخت‌ترین کارهایشان تنبلی می‌کنند و تکمیل وظایف و مسئولیت‌های اصلی خود را به پایان روز موکول می‌کنند.

این همان چیزی است که باعث می‌شود این افراد به شدت احساس تنش و استرس کنند چون کارهای اصلی و مهمشان هنوز انجام نشده است.

خب، مطمئناً الآن دیگر می‌دانید که برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده‌ی حرفه‌ای و موفق و تولید نتایج شگفت‌انگیز و عالی چه کارهایی باید انجام دهید.

فقط کافی است از این استراتژی پیروی کنید و خوردن بزرگ‌ترین و زشت‌ترین قورباغه برنامه کاری‌تان در صبح زود را به یکی از عادت‌های خود در زندگی تبدیل کنید. اگر از این استراتژی کلیدی پیروی کنید مطمئن باشید خیلی سریع‌تر از آن چه فکر می‌کنید به نتایجی عالی دست پیدا خواهید کرد.

مقالات پیشنهادی:

اسرار موفقیت: ۱۰ ویژگی مشترک افراد موفق

راز موفقیت : ۱۰ سوال کلیدی که افراد موفق از خود می‌پرسند

۳ فاکتور کلیدی برای کسب موفقیت (سخت‌کوشی جزئش نیست …)

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر