نرم‌افزار لاین (به انگلیسی : Line) یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان فوری و اپلیکیشن های شبکه‌های اجتماعی در تلفن‌های همراه است. اگرچه استفاده از برنامه لاین برای ارسال پیام‌های فوری و تماس‌های صوتی مزایای خاص خود را دارد، اما باز هم ممکن است با یک فرد مزاحم و اعصاب خورد کن در لیست دوستان خود مواجه شوید و بخواهید شماره این فرد مزاحم در فهرست دوستانتان را بلاک کنید.

نرم‌افزار لاین نیز مثل اکثر نرم‌افزارهای پیام‌رسان فوری مانند وایبر، واتس اپ و … امکانات مناسب برای بلاک کردن افراد مزاحم را در اختیار کاربران خود قرار داده است. اگر می‌خواهید شماره افراد مزاحم را در نرم‌افزار لاین بلاک کنید فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید :

چطور شماره یک فرد مزاحم را در نرم‌افزار لاین بلاک کنیم؟

۱-نرم‌افزار لاین را اجرا کنید و در منوی بالایی بر روی Friends کلیک کنید، سپس Edit واقع در قسمت بالا-سمت چپ صفحه را انتخاب کنید.

Block-Contacts-in-Line-Messenger-on-Android-1

۲- در بخش Edit Friends List، افرادی که می‌خواهید آن‌ها را بلاک کنید را انتخاب کنید. بر روی دکمه‌ی Block در پایین صفحه کلیک کنید.

Block-Contacts-in-Line-Messenger-on-Android-2

۳-برای بلاک کردن کاربر انتخاب شده بر روی دکمه OK کلیک کنید.

Block-Contacts-in-Line-Messenger-on-Android-3

اگر در آینده به هر دلیلی از بلاک کردن این کاربر منصرف شدید و خواستید او را از حالت بلاک خارج کنید یا اصطلاحاً این کاربر را آنبلاک (به انگلیسی : Unblock) کنید، می توانید با مطالعه مقاله « چطور شماره یک فرد بلاک شده را در نرم‌افزار لاین آنبلاک کنیم : ابزارهای اندرویدی (راهنمای تصویری) » با روش صحیح آنبلاک کردن کاربران بلاک شده در نرم افزار لاین آشنا شوید.

مقالات پیشنهادی:

سیر تا پیاز گروه‌های وایبر : آموزش ایجاد تا حذف گروه در ابزارهای اندرویدی

چطور شماره یک فرد مزاحم را در وایبر بلاک کنیم؟(آیفون و اندروید)

چطور شماره یک فرد مزاحم را در واتس‌اَپ بلاک کنیم : ۷ مرحله ساده (راهنمای تصویری)

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر