گاهی اوقات، ساده‌ترین اختراع می‌تواند زندگی میلیون‌ها انسان را تغییر دهد. همین تغییر زندگی انسان‌ها در جوامع مختلف به خصوص کشورهای فقیر هدف اصلی کفش‌هایی است که رشد می‌کنند : صندل‌هایی که توسط کنتون لی اختراع شده تا در کنار کودکان کشورهایی که از نظر سازمان ملل فقیر شناخته شده‌اند قد بکشند و هیچ‌گاه اجازه ندهند این کودکان مجبور شوند پا برهنه راه بروند. این کفش‌ها که در هر دو سایز کوچک و بزرگ تولید شده‌اند، ۵ سایز رشد می‌کنند و حداقل ۵ سال عمر می‌کنند.

بر اساس گفته‌های The Shoe That Grows : «بیش از ۳۰۰ میلیون کودک بدون کفش در جهان وجود دارند؛ و کودک‌های بی‌شماری هم هستند که سایز کفش‌هایشان متناسب با اندازه پاهایشان نیست.» کودکان بی کفش و پابرهنه مستعد ابتلا به جراحات و انگل‌هایی هستند که از طریق پا بدن انسان را آلوده می‌کنند. مشکل اصلی که خیریه‌ها و افراد نیکوکار برای تأمین کفش‌های این کودکان با آن رو به رو هستند این است که این کودکان خیلی زود رشد می‌کنند و به کفش‌هایی با سایز بزرگ‌تر نیاز دارند، مسئله‌ای که این کفش‌های جدید به کلی آن را حل کرده‌اند.

در حالی که شما با مراجعه به وب‌سایت «theshoethatgrows.org» می‌توانید کفش‌های مورد علاقه‌تان را تهیه کنید، این وب‌سایت امکان ارسال فله‌ای کفش به کشورهای نیازمند و فقیر را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا اگر شرایط مالی مناسبی دارند با تهیه کفش به کودکان نیازمند هم کمک کنند.

Shoes-That-Grow-Kenton-Lee-Invents-Sandals--Grow-5-Sizes-In-5-Years-2

Shoes-That-Grow-Kenton-Lee-Invents-Sandals--Grow-5-Sizes-In-5-Years-3

Shoes-That-Grow-Kenton-Lee-Invents-Sandals--Grow-5-Sizes-In-5-Years-4

مقالات پیشنهادی:

به دیگران کمک کنید تا در زندگی تان پیشرفت کنید.

ایده نوجوان استرالیایی: تصاویر می‌توانند جایگزین پسوردها شوند.

درآمد نجومی کشاورز چینی از یک فیلم سینمایی

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر