گالری عکس‌های پس زمینه صفحه‌ی اصلی موتور جست و جوی مایکروسافت یعنی بینگ (Bing Homepage Gallery) مجموعه‌ای بی نظیر از والپیپرهای باکیفیت و تصاویر پس زمینه‌ی زیبایی است که موتور جست و جوی بینگ در طول پنج سال گذشته میزبان آن‌ها بوده است. شما می‌توانید با توجه به آموزش ارائه شده در این مقاله این عکس‌های پس زمینه زیبا و باکیفیت را دانلود کنید و به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ کامپیوتر خود از آن‌ها استفاده کنید. افراد علاقه‌مند می‌توانند این تصاویر پس زمینه زیبا ، باکیفیت و تازه را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنند. ضمناً این وب سایت شامل فیلترهای مختلفی است که می‌تواند روند یافتن زیباترین و باکیفیت‌ترین عکس پس زمینه را برای کاربران ساده و راحت کند.

این فیلترهای مفید عبارت‌اند از :

  • بخش‌ها : مسافرت، طبیعت، حیوانات، کار / فرهنگ، فضا، علوم (Travel, Nature, Animal, Work/Culture, Space, Science)
  • تگ‌ها یا برچسب‌ها : سازه‌های مدرن ، سازه‌های قدیمی ، پستانداران ، گیاه/درخت ، پرندگان، مکان‌های مرتبط به آب (Modern Structure, Old Structure, Mammals, Plant/Tree, Body of Water, Bird)
  • تعطیلات: کریسمس، چهارم ژوئیه : جشن روز استقلال آمریکا، سینکو دی مایو، روز درختکاری، روز یادبود، روز زمین (Christmas, 4th of July, Cinco de Mayo, Arbor Day, Memorial Day, Earth Day)
  • رنگ‌ها
  • مکان‌ها

 

برای دانلود زیباترین و باکیفیت‌ترین والپیپرهای موتور جست و جوی بینگ و قرار دادنشان به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ کامپیوتر خود مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول : با کلیک بر عبارت «Bing Homepage Gallery» از این گالری بی نظیر عکس‌های پس زمینه دیدن کنید.

Bing-Homepage-Gallery-Most-Beautiful-Wallpapers-2

مرحله دوم : از فیلترهای مربوط به بخش‌ها ، تعطیلات ، تگ‌ها یا برچسب‌ها ، رنگ‌ها و مکان‌ها که در بخش قبلی به آن‌ها اشاره شد برای پیدا کردن عکس پس زمینه مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید.

Bing-Homepage-Gallery-Most-Beautiful-Wallpapers-3

Bing-Homepage-Gallery-Most-Beautiful-Wallpapers-8

مرحله سوم : بعد از یافتن والپیپر مورد نظر خود بر روی آن کلیک کنید تا مطابق شکل زیر باز شود ، هم اکنون می‌توانید با کلیک بر روی فلش رو به پایین در گوشه‌ی تصویر این تصویر پس زمینه را به رایگان از بینگ دانلود کنید.

Bing-Homepage-Gallery-Most-Beautiful-Wallpapers-4

مرحله چهار : این والپیپر زیبا و باکیفیت را به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ کامپیوتر خود تعیین کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

Bing-Homepage-Gallery-Most-Beautiful-Wallpapers-5

امیدوارم از دانلود این عکس‌های پس زمینه یا والپیپرهای زیبا لذت ببرید.

مقالات پیشنهادی:

آموزش فعال کردن ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در مایکروسافت وان درایو به مدت دو سال

آموزش بازیابی سریع فایل‌های پاک شده از روی فلش مموری با نرم‌افزار EasyRecovery

آموزش رنگی کردن فولدرها در سیستم عامل ویندوز

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر