وان‌درایو (به انگلیسی: OneDrive) (به صورت رسمی: مایکروسافت وان‌درایو) که پیش‌تر با نام اسکای‌درایو شناخته شده بود یک سرویس میزبانی فایل است که به کاربران امکان آپلود کردن و همگام سازی فایل‌ها را در یک فضای ابری می‌دهد و از طریق مرورگر وب و یا سایر دستگاه‌های محلی می‌توان به فایل‌ها دسترسی داشت. این سرویس بخشی از خدمات آنلاین ویندوز لایو است و به کاربران این امکان را می‌دهد که فایل‌های خود را به صورت خصوصی، اشتراک با برخی افراد و یا به صورت عمومی آپلود کنند.مطمئنا یکی از نگرانی های کاربران این سرویس های میزبانی فایل میزان فضای ذخیره سازی آن هاست ، به خصوص میزان فضای ذخیره سازی رایگانی که این سرویس ها در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند. اگر یکی از کاربران مایکروسافت وان درایو هستید خبری خوبی برای شما دارم . به تازگی مایکروسافت ۱۰۰ گیگابات فضای ذخیره سازی رایگان به کاربران این سرویس خود هدیه داده است و به همین دلیل در این مقاله روش فعال کردن ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در مایکروسافت وان درایو به مدت دو سال را به شما کاربران عزیز آموزش خواهم داد.

آیا حساب کاربری Microsoft OneDrive دارید و می‌خواهید به ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان اضافی دسترسی داشته باشید؟ تمام کاری که باید انجام دهید ثبت‌نام در برنامه‌ی «Bing Rewards» است.

پروسه‌ی دسترسی به این فضای ذخیره‌سازی رایگان بسیار آسان است، تنها باید وارد حساب کاربری خود در Microsoft OneDrive  شوید (یا حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید، اگر هیچ اکانتی ندارید) و بر روی این لینک کلیک کنید.

سپس  join Bing Rewards را انتخاب کنید و بر روی گزینه‌ی «try for free» کلیک کنید. بعد از طی این مرحله مستقیماً به صفحه‌ای که حاوی بخشی با عنوان «earn and explore» است هدایت می‌شوید.

در این بخش، گزینه‌ای برای تأیید ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان برای OneDrive پیدا خواهید کرد. وقتی آن را یافتید، تمام کاری که باید انجام دهید کلیک بر روی گزینه‌ی «claim my storage» است، بوووووم، شما این فضای ذخیره‌سازی رایگان را به دست آوردید.

تنها نکته‌ی احتیاطی که باید آن را رعایت کنید این است که اعتبار این فضای ذخیره‌سازی فقط دو سال است و اگر در طول این دو سال بهره‌مندی از این فضای ذخیره‌سازی را مفید و سودمند یافتید و تصمیم گرفتید باز هم از آن استفاده کنید باید هزینه‌ی آن را پرداخت کنید؛ اما باز هم این پیشنهاد منصفانه و خوبی ست و راهی آسان برای ذخیره‌ی حجم زیادی از عکس‌ها، فایل‌های صوتی و تصویری ست.

آیا این پیشنهاد برای شما مفید است؟ آیا از آن استفاده می‌کنید؟

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشک