در ادامه با راهکار شگفت‌انگیز معلم آمریکایی برای ساده‌سازی آموزش ریاضیات به بچه‌ها آشنا خواهید شد. این معلم دلسوز با راه‌حل عجیب خود بچه‌ها را عاشق درس ریاضی کرده است.

این معلم آمریکایی برای آموزش ریاضیات به بچه‌ها از بلوک‌های محبوب لگو استفاده کرده است. همان‌طور که می‌دانید بلوک‌های لگو یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌های کودکان امروزی ست اما این معلم دلسوز کاربرد مفیدتر و جالب‌تری برای بلوک‌های لگو پیدا کرده است: استفاده از بلوک‌های محبوب لگو برای آموزش مفاهیم ابتدایی ریاضیات به بچه‌ها. آلیشیا زیمرمن که معلم یکی از مدرسه‌های نیویورک است از بلوک‌های محبوب لگو برای آموزش کسر، مربع، ضرب و دیگر مفاهیم ریاضیات استفاده کرده که به طرز عجیبی موجب افزایش علاقه‌ی دانش‌آموزانش به درس ریاضی شده است.

لگو یکی از اسباب‌بازی‌های محبوب بچه‌های قرن بیست و یکم است که خلاقیت، قوه‌ی تخیل و تفکر منطقی بچه‌ها را به جالب‌ترین شکل ممکن تقویت می‌کند و موجب افزایش اعتماد به نفس کودک می‌شود.

آلیشیا زیمرمن معلم خوش‌ذوق و دلسوزی ست که به بلوک‌های محبوب لگو فقط به چشم اسباب‌بازی نگاه نمی‌کند. این معلم باهوش از لگوها به عنوان ابزاری کاربردی برای آموزش مهارت‌های ابتدایی ریاضیات به بچه‌ها استفاده کرده که به طرز عجیبی بچه‌ها را عاشق درس ریاضیات کرده است. آلیشیا بعد از اینکه متوجه شد بلوک‌های محبوب لگو بهترین راه برای آموزش کسر، مربع، ضرب و دیگر مفاهیم ریاضیات به بچه‌هاست از لگوها در کلاس‌های خود برای شیرین کردن درس ریاضی استفاده کرد.

آلیشیا زیمرمن در مقاله‌ای که برای وب‌سایت اسکولاستیک (Scholastic) نوشت در مورد کاربردهای بالقوه‌ی بلوک‌های محبوب لگو گفت: «هم‌اکنون در کلاس‌های درس، بلوک‌های لگو بهترین ابزار من برای آموزش ریاضیات به بچه‌هاست.»

 lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (1)

 lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (3)

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (4)

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (5)

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (6)

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (7)

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (8)

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (10)

lego-math-teaching-children-alycia-zimmerman (11)

مقالات پیشنهادی:

زلزله نپال؛ نجات معجزه آسای یک نوزاد ۴ ماهه از زیر آوار

عکس‌های برگزیده مسابقه عکاسی «مسافر» نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۵

نوجوان ۱۲ ساله، تابلوی ۱٫۵ میلیون دلاری را سوراخ کرد (فیلم + عکس)

 لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر