شما هرگز مرزهایی را که این دانشجویان جوان با تولید مجله‌ی چاپی خود شکسته‌اند را باور نخواهید کرد! اکثر مجلات امروزی در مورد افراد مشهور و شایعات و سخنرانی‌های آن‌ها صحبت می‌کنند، اما این مجله‌ی شگفت‌انگیز که زادگاهش شهر هوستون است حرف دیگری برای گفتن دارد. موضوع این مجله، افراد حرفه‌ای و جوان است. بله درست شنیدید. بالاخره در این دنیا مجله‌ای متولد شد که مطالب و موضوعات مفید و با ارزش را منتشر می‌کند و در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

این مقاله را مطالعه کنید : اختراع فوق‌العاده : صرفه‌جویی در مصرف آب با تبدیل جریان آب به الگوهای زیبا

این مجله در سال ۲۰۱۲ توسط ویلیام نتیم، دانشجویی خلاق که هم‌دانشگاهیان با استعداد خود را با دانشجویان خوش ذوق دیگر دانشگاه‌ها ترکیب کرد و در نهایت تیمی قدرتمند برای تولید مجله‌اش ایجاد کرد، راه‌اندازی شد. وقتی از او پرسیده شد که چرا این مجله را تأسیس کرد ویلیام این طور جواب داد : «هدف اصلی من جلب توجه جامعه به سمت جوان‌های با استعداد و حرفه‌ای بود تا از این طریق بتوانم حمایت و اعتباری را که این جوانان لایقش هستند را برای آن‌ها فراهم کنم.» اگر این سؤال برای شما پیش آمده است که چه چیزی این مجله را منحصر به فرد و خاص می‌کند در ادامه با ارائه دو دلیل اصلی پاسخ سؤال شما را خواهم داد :

۱-در تابستان سال ۲۰۱۴، این مجله موفق شد اولین جلد مجله‌ی سه بعدی را به مخاطبان خود ارائه دهد! بله حتی مجله‌های معروف دنیا هم هنوز نتوانسته‌اند چنین امکانی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. هر نسخه‌ی مجله با عینک سه بعدی سفارشی مخصوص به خود در اختیار خوانندگان مجله قرار می‌گیرد. به تازگی مراسم فرش قرمز انتشار مجله با میزبانی Helfman FIAT برگزار شد که مراسمی شگفت‌انگیز و پر هیجان بود. در این مراسم همان‌طور که در تصاویر مقاله مشخص است همه‌ی میهمانان عینک‌های سه بعدی خود را روی چشم‌هایشان گذاشته‌اند و از مطالعه‌ی مطالب منتشر شده در این مجله لذت می‌برند.

young-houston-magazine-8

این مقاله را مطالعه کنید : آیا هولولنز مایکروسافت دنیا را دگرگون خواهد کرد : فیلم دو دقیقه‌ای

۲-اگر دلیل قبلی مدرک محکمی برای خاص بودن این مجله نیست، باید بدانید که مجله‌ی Young Houston از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که می‌خواهد فناوری جدیدی به نام «تماشا کردن در هنگام خواندن» یا به انگلیسی : «Watch-While-You-Read technology» که به مخاطبان مجله اجازه می‌دهد در حین خواندن مقالات مجله ویدیوهای مصاحبه‌ها را نیز به صورت زنده تماشا کنند را به زودی در اختیار مخاطبان خود بگذارد. بله واقعاً دیوانه کننده است. شخصاً دوست دارم برای یک بار هم که شده استفاده از این فناوری را تجربه کنم و بهره‌مندی از آن را از نزدیک لمس کنم. آن‌ها به تازگی در یک مصاحبه اعلام کرده‌اند که استفاده از این فناوری را شروع کرده‌اند. خب، می‌توان این طور نتیجه گرفت که از این پس هر نسخه از مجله‌ی Young Houston از فناوری «Watch-While-You-Read» بهره‌مند خواهد بود. واقعاً خلاقانه است.

این مجله نه تنها مجله‌ای خسته‌کننده در مورد افراد مشهور و زندگی لوکس آن‌ها نیست بلکه محتوا و مقالات مفیدی دارد که با ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر عینک‌های سه بعدی و فناوری جدیدی به نام «Watch-While-You-Read» در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

خبرهای خوب هنوز تمام نشده است! آن‌ها اولین مجله‌ی مربوط به شهر دالاس را با عنوان Young Dallas در بهار منتشر کردند و اینترنت را با خبر این انتشار به هم ریختند. بر اساس گفته‌های تیم مجله‌ی Young Houston نسخه‌های مربوط به لس‌آنجلس، آستین و کلمبیا نیز به ترتیب با عنوان‌های Young Los Angeles Magazine، Young Austin Magazine و Young Colombia Magazine به زودی منتشر خواهند شد. به شایعات اعتماد کنید و خلاق باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجله‌ی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز می‌توانید به وب‌سایت آن‌ها «www.younghoustonmagazine.com» مراجعه کنید.

young-houston-magazine-1

young-houston-magazine-2

young-houston-magazine-3

young-houston-magazine-4

young-houston-magazine-5

young-houston-magazine-6

young-houston-magazine-10

نظر شما در مورد امکانات این مجله چیست؟

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر