تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که بعد از مرگ برای بازماندگان خود چه چیزی به یادگار خواهید گذاشت؟ بعضی‌ها از نظر اقتصادی صرفه‌جویی می‌کنند تا بازماندگانشان بعد از آن‌ها در رفاه زندگی کنند. برخی افراد نیز اموال و دارایی‌هایی برای خانواده‌ی خود به ارث می‌گذراند تا بعد از فوتشان آن‌ها در رفاه کامل زندگی کنند. عده‌ای هم چیزی به جزء خاطرات برای فرزندان و دوستان خود به یادگار نمی‌گذراند؛ اما Mitchell Whisenhunt که بعد از مدتی مبارزه با اختلالی ژنتیکی به نام سندروم مارفان همسر و دختر خود را ترک کرد و از دنیا رفت چیزی خاص به یادگار گذاشته که در دنیا بی‌نظیر است.

Mitchell Whisenhunt تصمیم گرفت مجموعه‌ای بیش از سی نامه که برای همسر، دختر و سایر نزدیکان خود نوشته بود را به یادگار بگذارد.

Mitchell-Whisenhunt-letters

نامه‌هایی که برای همسر و دختر خود نوشته بود درباره‌ی رویدادها و لحظات خاصی از زندگی بود که او موفق نشده بود با آن‌ها تجربه کند.

Mitchell-Whisenhunt-letters-1

 نامه‌های تولد دخترش را تا جشن تولد هجده سالگی‌اش نوشته بود.

Mitchell-Whisenhunt-letters-2

نامه‌هایی را به مناسبت سالگرد ازدواجشان برای همسر خود نوشته بود.

Mitchell-Whisenhunt-letters-3

نامه‌های نوشته شده توسط این پدر مهربان سال‌ها و شاید قرن‌ها در ذهن بسیاری از افراد در سراسر جهان باقی خواهد ماند. نامه‌های او به زیباترین شکل ممکن یادآور عشق او نسبت به همسر و دخترش خواهد بود.

برای حمایت از ما با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر.