بدون شک، حمام، بهترین جایی ست که بعد از یک روز کاری سخت و طاقت‌فرسا می‌توانیم در آن استراحت کنیم و خستگی و استرس‌های بی‌دلیل را از تن و ذهن خود دور کنیم. وان حمامی که به تازگی توسط شرکت خلاق Splinter Works مستقر در لندن طراحی شده، در واقع ترکیبی از بانوج (تختخواب‌های سفری) و وان حمام است.

 این وان حمام بی‌نظیر با شکلی محدب و طول ۲/۷ متری خود، مقدار زیادی از فضای حمام را آزاد و در اختیار شما قرار می‌دهد تا برای مصارف دیگر خود استفاده کنید. طبق گفته‌ی طراحان، معلق بودن این وان حمام به منظور تأمین آرامش بیشتر برای مشتری ست. مایلز هارتول از شرکت Splinter Works مدعی ست که ناآرامی و شاید عدم آرامش موجود در بانوج های معمولی با ترکیب این وان حمام با آسایش ناشی از آب گرم برطرف شده است.

بعد از اینکه حمام کردید و از شر استرس‌های روزانه خلاص شدید به سادگی می‌توانید با استفاده از دریچه‌ای که در زیر این وان تعبیه شده، آب آن را تخلیه کنید.

این وان حمام که از فیبر کربن ساخته شده در رنگ های سیاه، برنزی، نقره‌ای، قرمز، آبی، زرد و صورتی به بازار عرضه شده است. در ادامه می‌توانید تصاویری از این وان حمام بانوجی را از زوایای مختلف مشاهده کنید.

hammock-shaped-tub-3

hammock-shaped-tub-4

hammock-shaped-tub-5

hammock-shaped-tub-6

hammock-shaped-tub-7

hammock-shaped-tub-9

hammock-shaped-tub-10

hammock-shaped-tub-11

hammock-shaped-tub-12