در نام یک فرد چه چیزی نهفته است؟ شاید موفقیت‌های آینده او به طور بالقوه در اسم او جای داده شده‌اند. مطالعات فراوانی در مورد تأثیر نام انسان‌ها بر موفقیت نهایی آن‌ها در زندگی انجام شده است. موضوع این مطالعات بیشتر در مورد شانس استخدام و نوع نگرش افراد موفق درباره اسامی دیگران است. بر اساس یکی از این مطالعات انجام شده اگر اسم شما جزء اسامی محبوب جامعه باشد شانس استخدام شما در مقایسه با فردی که اسم عجیب یا غیر معمولی دارد بیشتر خواهد بود.

آیا نام شما می‌تواند شانس ثروتمند شدن شما را افزایش دهد؟ برای پاسخ به این پرسش محققان اسامی ۲۰۰ مرد و زن میلیاردر برتر در جهان را بررسی کردند و به نتایج جالبی دست یافتند.

محققان برای تولید این اینفوگرافیک محبوب‌ترین اسامی ثروتمندترین افراد جهان را بر اساس میزان دارایی آن‌ها با یکدیگر مقایسه کردند. کاملاً معلوم است که اگر تلفظ نام شما آسان باشد و اسم شما در میان مردم محبوب و شناخته شده باشد شانس استخدام شدن شما افزایش خواهد یافت اما اگر از شانس خوب والدینتان یکی از نام‌های محبوب در میان طبقه ثروتمند را برای شما انتخاب کرده باشند احتمال ثروتمند شدنتان در مقایسه با دیگران افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

اینفوگرافیک زیر که توسط Mobile Money تهیه شده است اسامی مردان در ایالات متحده آمریکا، روسیه، چین، برزیل و آلمان و اسامی زنان در برزیل، کره جنوبی، سوئد، فرانسه و شیلی را بررسی کرده است. محبوب‌ترین نام‌ها در میان جمعیت ثروتمند هر کشور نیز با یکدیگر مقایسه شده‌اند.

آیا داشتن یک نام محبوب می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند؟ آیا موفق شدن به همین سادگی است؟ پاسخ روشن است. حتی اگر نام شما هم از اسامی محبوب طبقه ثروتمند باشد باز هم ممکن است همسایه‌ تان با تلاش و پشتکار بیشتر از شما پیشی بگیرد.

نتایج این تحقیق جالب است اما همیشه به خاطر بسپارید فقط با تلاش و پشتکار می‌توانید موفق شوید و به سرزمین موفقیت و ثروت قدم بگذارید. نظر شما چیست؟

بخش اول این اینفوگرافیک به موفق ترین نام در میان مردان و زنان اختصاص دارد. همان طور که مشاهده می کنید بعد از مقایسه ۲۰۰ تن از ثروتمندترین مردان جهان موفق ترین نام در میان آن ها JOHN بوده است که در میان آن ها JOHN MARS با ثروت ۲۶/۶ میلیارد دلار ثروتمندترین فرد است. در بخش زنان نیز بعد از مقایسه ۲۰۰ تن از ثروتمندترین زنان جهان موفق ترین نام در بین زنان MARIA بوده است که در میان آن ها MARIA FRANCA FISSOLO با ثروت ۲۳/۴ میلیارد دلاری خود ثروتمندترین فرد در این گروه است.

Successful-Names-Around-the-World-Infographic

مقالات پیشنهادی:

اینفوگرافیک: نمایش پرگویش ترین زبان‌های دنیا روی نقشه جهان

اینفوگرافیک: ۱۰ استارتاپ موفق جهان که توسط دانشجویان راه‌اندازی شده‌اند

بهترین زمان برای انتشار مطالب در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب  + اینفوگرافیک

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر