تعجب نکنید! درست شنیدید. داخل این تخت خواب که اخیرا توسط یک شرکت برزیلی طراحی شده یک تخت خواب کوچک برای سگ ها تعبیه شده که بسیار راحت و زیباست. اگر شما هم از دوستداران حیوانات خانگی به ویژه سگ ها هستید اما به خاطر ترس از بیماری یا له کردن سگ، تخت خوابتان را با او شریک نمی شوید باید به خاطر این ایده مبتکرانه از شرکت ” Colchão Inteligente Postural ” تشکر کنید.

با طراحی این تخت خواب که حاوی یک محفظه کوچک برای حیوانات خانگی ست حیوانات خانگی به ویژه سگ‌ها از این پس می‌توانند شب‌ها در کنار صاحب خود در کمال آرامش به استراحت بپردازند.

شاید به خاطر ترس از بیماری یا له کردن حیوانات خانگی حاضر نباشید تخت خواب خود را با آن‌ها شریک شوید. خبر خوب اینکه لازم نیست دیگر نگران این موضوع باشید چون این تخت خواب شگفت‌انگیز با محفظه کوچکی که درون خود جای داده مکانی امن و راحت برای استراحت حیوان چهارپای شما فراهم کرده است. درون این تخت خواب یک مینی تخت خواب است که می‌توانید از آن به عنوان لانه و محل استراحت حیوان خانگی خود استفاده کنید.

دوستداران حیوانات خانگی باید از شرکت برزیلی ” Colchão Inteligente Postural ” به خاطر این ایده مبتکرانه تشکر کنند. اگر به هیچ وجه حاضر نیستید حیوان خانگی‌تان را داخل اتاق خوابتان راه بدید، این تخت خواب برای شماست.

pet-bed-inside-mattress-colchao-inteligente-postural-19

pet-bed-inside-mattress-colchao-inteligente-postural-15

pet-bed-inside-mattress-colchao-inteligente-postural-8

pet-bed-inside-mattress-colchao-inteligente-postural-11

pet-bed-inside-mattress-colchao-inteligente-postural-14

pet-bed-inside-mattress-colchao-inteligente-postural-20

مقالات پیشنهادی:

کافی‌شاپ یونانی شب‌ها پناهگاه سگ‌های بی‌سرپناه می‌شود + تصاویر

سگ پاکوتاه روسی کوچک‌ترین شاگرد مکانیک دنیا  شد + تصاویر

اینفوگرافیک: سگ‌ها چه می‌گویند

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر