آیا اینترنت شما موقتاً قطع شده و به دنبال راهی برای وقت گذرانی هستید؟ یک بازی مخفی در مرورگر گوگل کروم وجود دارد که در آن دونده‌ای خستگی‌ناپذیر به نام تی رکس در مسیری بی‌پایان می‌دود.

در ماه سپتامبر، گوگل این بازی دوی بی‌پایان را به Chrome Canary اضافه کرد. این نسخه از مرورگر گوگل کروم ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران می‌گذارد اما گوگل هشدار داده که این مرورگر مختص توسعه دهندگان و کاربران حرفه‌ای ست و گاهی اوقات ممکن است به طور کامل از کار بی افتد؛ اما خبر خوب اینکه هم اکنون می‌توانید بازی دوی بی‌پایان گوگل را در مرورگر گوگل کروم پایدار و با ثبات برای گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای دسکتاپ بازی کنید.

این بازی سیاه و سفید است و تی رکس آفلاین ستاره‌ی آن است. گرافیک بازی اصلاً حرفه‌ای نیست اما به هر حال بازی زیبا و هیجان‌انگیزی است. آماده‌اید از این بازی مهیج لذت ببرید؟ راهنمای زیر را مطالعه کنید:

دسترسی به بازی در تلفن‌های همراه و کامپیوترهای دسکتاپ بسیار آسان است. وقتی اتصال اینترنت شما قطع است (وای فای شما در دسترس نیست / حالت airplane mode را فعال کرده‌اید) سعی کنید یک وب‌سایت دلخواه را در مرورگر گوگل کروم باز کنید. صفحه‌ی اطلاع رسانی حالت آفلاین بارگذاری خواهد شد که در آن تی رکس منتظر است تا بازی را شروع کنید. برای شروع بازی یا بر روی تی رکس کلیک کنید یا کلید spacebar از صفحه کلید را فشار دهید. بعد از شروع بازی برای نجات تی رکس از دست کاکتوس‌ها باز هم می‌توانید از کلید spacebar صفحه کلید استفاده کنید.

The-T. rex-endless-runner-game-in-browser-Chrome

به محض اینکه به کاکتوس‌ها برخورد کنید بازی تمام می‌شود. امتیازات بازی فقط برای همان قسمتی که پایان یافته محاسبه می‌شود اما می‌توانید برای مقایسه امتیازات خود با دوستانتان از امتیازات خود یک اسکرین شات تهیه کنید. (نکته : انجام این بازی در حالت افقی ساده‌تر است.)

زمانی که در یک منطقه‌ی بدون پوشش اینترنتی مانند قطار یا هواپیما هستید و یا وقتی در انتظار با ثبات شدن اتصال اینترنت خانگی خودتان هستید استفاده از این بازی هم سرگرم‌کننده و هم هیجان‌انگیز است.

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر