آیا عادت دارید اشیاء قیمتی خود را گم کنید؟ در چنین مواقعی شاید به خاطر اینکه کلیدها یا کیف پول خود را گم کرده‌اید به خودتون بگید چقدر بدشانس هستم. خودم هم وقتی چیزی رو گم می‌کنم تا بیست دقیقه تمام جاهای ممکن و مشخص مثل شلواری که دیروز پوشیدم یا زیر مبل‌ها رو می‌گردم.

اما نگران نباشید چون تکنولوژی راه‌حلی به نام TrackR را در اختیارمون گذاشته تا بتونیم با استفاده از گوشی‌های هوشمندمون تمام اشیاء و لوازم قیمتی خودمون رو به سادگی ردیابی کنیم. محققان بعد از پنج سال تلاش و تجدید نظر در ساختار و طراحی چند محصول دیگر بالاخره موفق شدند TrackR bravo را به جهان معرفی کنند تا دیگه هیچ کدوم از ما دیگه با گم کردن وسایلمون نگران و مضطرب نشیم.

TrackR bravo -3

TrackR bravo شامل دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ست. بخش نرم‌افزاری آن شامل یک اپلیکیشن است و بخش سخت‌افزاری از قطعه‌ای کوچک که به اندازه یک سکه است تشکیل شده. علت انتخاب این سایز کوچک این است که این ابزار به راحتی بتواند با سبک زندگی افراد مختلف سازگار شود و از طرف دیگر کاربران بتوانند آن را هر جا که راحت هستند مثل بدنه دوچرخه، پشت لپ‌تاپ یا گوشی خود قرار دهند.

TrackR bravo -2

این ردیاب کوچک از سیستم GPS برای مکان‌یابی وسایل شما استفاده می‌کند؛ بنابراین اگه یکی از وسایل خودتون رو گم کنید TrackR bravo به راحتی مکان دقیقش رو به شما نشون خواهد داد. جالبه بدونید حتی اگه گوشی همراهتان رو حالت بی صدا باشه با استفاده از این ردیاب می تونید به راحتی از مکان گوشی خود مطلع شوید.

طرز کار این ردیاب هم بدین صورته که اگه به عنوان مثال جا کلیدی خودتون که این ردیاب به اون متصله رو گم کنید و به فرض فردی جا کلیدیتون رو لگد کنه اپلیکیشن نصب شده رو موبایلتون شروع به زنگ زدن می کنه.

اگه به دنبال ردیابی جمع‌وجور و مناسب برای اشیاء قیمتی خود می‌گردید TrackR bravo می تونه انتخاب اولتون باشه.

اگه این مقاله برات مفید بود لطف کن با دوستات هم به اشتراک بگذار.