شاید به دنبال راه اندازی کسب و کاری جدید هستید ولی یکی از مشکلاتتان نداشتن سرمایه کافی است. می‌توانید از بانک وام بگیرید یا با استفاده از روش ذکر شده در این مقاله برای جذب سرمایه گذار یا شریک تجاری استفاده کنید.

وقتی استیو جابز (پایه گذار و رئیس کمپانی کامپیوتری اپل) سعی داشت جان اسکالی (که مدیر ارشد پپسی بود) را از نیویورک به کالیفرنیا بکشاند و مدیریت اپل را به وی واگذارد، به چشم‌های اسکالی نگاه کرد و گفت : «می‌خواهی همچنان به بچه‌ها شربت بفروشی یا دلت می‌خواهد به من کمک کنی دنیا را تغییر دهیم؟ » این پیشنهادی بود که اسکالی نمی‌توانست رد کند.

اگر انتظار دارید دیگران کمکتان کنند تا به نتایجی که می‌خواهید دست یابید، باید رویاهای خود را به رویاهای آن‌ها تبدیل نمایید. پول همیشه یک مشوق بزرگ است، همانطور که شهرت و اعتبار، جاه و مقام، و مزایای جنبی شرکت‌های بزرگ، چنین است. اگر می‌خواهید کسانی که اطرافتان را گرفته‌اند، به شور و هیجان بیایند، باید برایشان انگیزه و هدف‌هایی ایجاد کنید که امیدوارند در زندگی به آن‌ها دست یابند. اگر مثل استیو جابز، بتوانید اطرافیانتان را مجاب کنید که از خیر شربت فروشی بگذرند و به شما در تغییر دادن دنیا کمک کنند، مقدار زیادی به شما کمک خواهد شد تا به هدف‌های خود برسید.

شما از چه روش‌های دیگری برای جلب نظر دیگران استفاده می‌کنید تا آن‌ها را ترغیب کنید به شما در رسیدن به اهداف و آرزوهایتان کمک کنند؟

لطفاً نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.