مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش امسال به همت یکی از دوست داران حیات وحش به نام پل جیسون هیکس در حمایت از گونه های در حال انقراض برگزار شد. عکاسان حیات وحش برای آگاه کردن مردم از وضعیت نه چندان خوب حیوانات استقبال بی نظیری از این مسابقه کردند تا شاید از این پس انسان ها رفتار بهتری با حیوانات داشته باشند. در مجموع ۱۵۰۲ عکس کمدی حیات وحش از ۵۲ کشور مختلف در این مسابقه ثبت شد که نهایتا ۱۳ عکس پرمعنا و تاثیرگذار برنده مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۱۵ شدند. در این مقاله تصاویر برگزیده مسابقه هیجان انگیز عکاسی کمدی از حیات وحش را برای شما گردآوری کرده ایم تا با چشمان خود نظاره گر شکوه و عظمت حیات وحش باشید. امروز در قالب ۱۳ عکس جالب با برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۱۵ آشنا خواهید شد.

حیوانات همیشه از سوی رسانه‌های گروهی مختلف نادیده گرفته می‌شوند و این خیلی غم‌انگیز است اما امسال پل جیسون هیکس این روند را برای همیشه تغییر داد. پل با راه‌اندازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیز به نام ” مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ” به ما اجازه داد هر ساله نظاره‌گر ناب‌ترین و جالب‌ترین عکس‌های حیات وحش باشیم و این فرصت را در کنار یکدیگر جشن بگیریم. جایزه این عکاسی هزینه سفر ۷ روزه به تانزانیا به همراهی و لیدری جیسون هیکس مؤسس این رقابت بین‌المللی، به همراه وسایل عکاسی از حیات وحش (دوربین ” Nikon D750 DSLR ” به همراه لنزهای ۲۴-۸۵ میلی‌متری) است.

مسابقه عکاسی کمدی از حیات وحش توسط یک موسسه خیریه حیات وحش که برای جلوگیری از انقراض گونه‌های مختلف و یا کاهش آزار و اذیت حیوانات در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند راه‌اندازی شده است. هدف از این مسابقه عکاسی هم جلب توجه دیگران به زیبایی‌ها و حتی معصومیت‌های حیوانات است. در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۵۰۲ عکس کمدی حیات وحش از ۵۲ کشور جهان دریافت شد که برای سال اول این رقابت‌ها باورنکردنی بود. قضاوت بسیار سخت بود چون عکس‌ها با محتوای طنز همه جذابیت خود را داشتند. عکس‌هایی که در ادامه می‌بینید برگزیدگان و یا فینالیست‌های این رقابت خارق‌العاده هستند. جایزه این عکاسی هزینه سفر ۷ روزه به تانزانیا به همراهی و لیدری جیسون هیکس مؤسس این رقابت بین‌المللی، به همراه وسایل عکاسی از حیات وحش (دوربین ” Nikon D750 DSLR ” به همراه لنزهای ۲۴-۸۵ میلی‌متری) است. به گفته هیکس ما با گرفتن این عکس‌های کمدی از حیات وحش توجه جهان را به حیوانات جلب می‌کنیم و به مردم دنیا یادآوری می‌کنیم که این حیوانات در چه شرایطی زندگی می‌کنند و با چه تهدیداتی رو به رو هستند. عکس‌هایی که برنده مسابقه عکاسی کمدی از حیات وحش ۲۰۱۵ شده‌اند واقعاً تأثیرگذار و شگفت‌انگیز هستند.

هیو دنیس، داور و کمدین بریتانیایی به بتا پیکسل گفت: ” در سال ۲۰۱۵ حدود ۱۵۰۲ عکس کمدی حیات وحش از ۵۲ کشور جهان دریافت شد که از نظر تعداد و کیفیت برای سال اول مسابقه عکاسی کمدی از حیات وحش واقعاً بی‌نظیر است. فینالیست‌های این رقابت هیجان‌انگیز باید به خودشان افتخار کنند چون آن‌ها از حیواناتی عکس گرفتند که خیلی بانمک و دوست داشتنی هستند. متأسفانه هیچ راهی نیست تا خبر برنده شدن در مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۱۵ را به این حیوانات اطلاع دهیم.”

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (12)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (11)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (4)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (7)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (10)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (8)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (1)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (6)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (5)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (9)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (3)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (13)

funny-animal-pictures-comedy-wildlife-photography-awards (2)

مقالات پیشنهادی:

عکس‌های برگزیده مسابقه عکاسی «مسافر» نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۵

عکس های رنگی کمیاب از آمریکا صد سال قبل

جهانگرد روسی اتفاقی از یک معجزه عکس گرفت + تصویر

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر