تشکیل یک سایت شرکتی برای یک شرکت باعث اعتبار برای شرکت به حساب می آید ، همچنین باعث به وجود آمدن ارتباط بین مشتری و شرکت می شود ، داشتن یک سایت شرکتی به شما کمک می کند تا بتوانید فروش خود را افزایش داده و به حجم فروش خود اضافه کنید .

این روزها همه ما برای خریداری محصول یا خدمات قبل از خرید ، اطلاعات خود را از طریق اینترنت جستجو میکنیم .در نتیجه داشتن یک سایت شرکتی حرفه ایی که بتوان در آن کلیه اطلاعات محصول را به درستی همراه با تصویر نشان دهد می تواند بسیار کمک کننده باشد و وسیله ایی شود برای بالا بردن حجم فروش و باعث به وجود آمدن مشتریان بالقوه برای شرکت می شود .

شما میتوانید با گذاشتن تصاویر و مطالب برای سایت خود سبب بهبود سایت و در نتیجه جذب مشتری برای سایت خود شوید .

در واقع این سایتی که شما برای شرکت خود طراحی می کنید به عنوان نماینده ی شما در دنیای مجازی محسوب می شود .

تمام این موارد نشان دهنده ی اهمیت و الزام یک سایت شرکتی حرفه ایی برای یک شرکت است که امروز ایجاد یک وب سایت حرفه ایی برای یک شرکت از الزامات محسوب می شود. وجود یک سایت شرکتی در تصمیم گیری خرید مشتریان شرکت شما می تواند تاثیر گذار باشد.

بهتر است شما یک بار ولی برای همیشه برای سایت خود سرمایه گذاری و هزینه کنید .در این مقاله سعی کردیم تمامی مزایای داشتن یک سایت خوب را برای شما بیان کنیم .

اهمیت کیفیت در طراحی سایت شرکتی

 

سایت در برند سازی

داشتن یک سایت در دنیای مجازی به تنهایی کافی نیست بلکه برای موفق شدن در کسب کار و هم چنین در تجارت آنلاین که امروزه بسیار رونق گرفته است ، طراحی سایت شرکتی از طرحی زیبا و حرفه ایی بر خوردار باشد .

در طراحی سایت شرکتی باید نیازهای مشتریان در اولویت باشد ، سایت شرکتی باید این قابلیت و توانایی را داشته باشد که به مشتری حس اعتماد و اطمینان را القا کند . ایجاد یک سایت شرکتی حرفه ایی و با کیفیت که با توجه به پلن مشخص ایجاد شده باشد می تواند درپیشرفت شرکت و بالا بردن میزان فروش بسیار موثر باشد .سایت شرکتی شما می تواند تجارب و همچنین مشخصات و ویژگی های برندی که شما در آن مشغول به فعالیت هستید را به خوبی نشان دهد

 

ایجاد ساختار مناسب در سایت شرکتی

 

ساختار سایت

در سایت های شرکتی عموما محصولات و خدمات شرکت به نمایش گذاشته می شود و کاربر با مراجعه به سایت در مورد محصول و کالا اطلاعات لازم را به دست می آورند ، ساختار سایت باید به گونه ای باشد که کاربر به راحتی بتواند با سایت ارتباط برقرار کند و به سادگی قادر باشد  به دنبال هرآن چه که می خواهد بگردد. پس سایت باید به گونه ایی طراحی شود که کاربر بتواند به سادگی و به راحتی به سایت دسترسی داشته باشد .

این ویژگی نه تنها برای سایت های شرکتی مناسب است بلکه برای تمامی سایت ها لازم است .

 

اهمیت زیبایی در سایت شرکتی

 

یکی از فاکتورهای مهمی که رعایت کردن آن درسایت از اهمیت ویژه ایی برخورداراست اهمیت زیبایی و گرافیک سایت است ، اهمیت این مقوله در حدی است که بسیاری از افراد اعتبار سایت را با توجه به زیبایی آن مورد سنجش قرار می دهند ، از دیگر ویژگی هایی که باعث زیبایی یک سایت می شود به کار بردن الگو ،فونت ،  تصاویر و  المانه هایی است که باعث جذابیت سایت می شود.

وب سایت شما می تواند تاثیر به سزایی بر دید کاربرانی که در فضای اینترنت حضور دارند گذاشته ، هم چنین در طراحی سایت علاوه برالگوها ، فونت ها و عناصر ، قابلیت ها و توانایی های سایت و … نیز بسایر مهم هستند .

بهترین سایت باید به گونه ایی طراحی شود که هرهم اصول زیباشناسی در آن رعایت شده باشد هم کاربر پسسند باشد .

هر چه کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند این یک امتیاز خوب برای سایت شما به حساب می آید چرا که این نشان دهنده ی این نکته است که سایت شما دارای جذابیت های زیادی برای کاربر بوده است و توانسته است کاربر را در بین سایت های رقبای دیگر به سایت شما جذب کند .

اگر سایتی که طراحی می شود برای کاربر جذاب نباشد ، هر چند هم که نیاز کاربر به محصول و خدمات را  برطرف کند ولی به احتمال زیاد مشتری آن وب سایت را ترک خواهد کرد .

شما می توانید مهم ترین پیغام های خود را از طریق وب سایتی که دارید به کاربران سایت خود انتقال دهید .

یک شرکت طراحی سایت خوب باید به این نکته دقت زیادی کند و شما تنها با دیدن نمونه کارهای آن شرکت میتوانید تشخیص دهید که

آیا این شرکت طراحی سایتی که انتخاب کرده ایم ،به ظاهر و گرافیک سایت اهمیت میدهد و در زمینه تخصص و تبحر دارد یا نه ؟

ارتباطات خود را گسترش دهید

 

طراحی سایت در قم

یکی از فایده هایی که سایت برای شرکت دارد بالا بردن ارتباطات برای شرکت است چرا که شما با گذاشتن روزمه کاری خود ، تجارب ودستاوردهایی که داشته اید ، میتوانید آن ها را در سایت گذاشته و با دیگران به اشتراک بگذارید و به این ترتیب ارتباطات خود را بالا ببرید .

در شهرهای صنعتی مانند قزوین ، قم ،اراک و اصفهان و… این مسئله بسیار اهمیت بیشتری پیدا میکنند ،شرکت طراحی سایت در قم به این مسئله توجه ویژه ای دارد.

 طراحی سایت شرکتی قوی نقطه تحول کسب و کار شماست .

یک سایت شرکتی خوب و قوی می تواند در انتخاب مشتریان تاثیر بگذارد ، هم چنین می تواند شرکت شما را از سایر رقبا متمایز کند و برای شرکت شما یک امتیاز مثبت باشد .

 

بهینه سازی وب سایت شرکتی

 

طراحی سایت در قم

یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت شرکتی باید رعایت شود ، سئو و بهینه سازی سایت است ، به این معنا که سایت شما در گوگل دارای رتبه می شود و کاربر با سرچ کردن خدمات و مصولات شما در موتور های جستجو می تواندد به سایت شما دسترسی پیدا کنند .

برای داشتن سئوی خوب شما نیاز به متوای خوب دارید محتوایی که کپی نباشد چرا که کپی بودن محتوا برای سایت شما نتیجه ی معکوس دارد .

مسئله بهینه سازی و سئو سایت بیشتر برای شرکت هایی مورد توجه قرار میگیرد که رقابت بالایی در زمینه کاری آن ها وجود دارد ،به طور مثال شرکت ها و کارخانجات شهرهای صنعتی به دلیل رقابت بالا به بهینه سازی سایت نیاز دارند.طراحی سایت در تهران ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت در قم ،طراحی سایت در قزوین و….حتما باید همراه با سئو سایت باشند.

سئوی سایت در اصفهان

طراحی قالب سایت شرکتی

 

طراحی سایت در قم

برای طراحی قالب سایت باید به زمینه ی کاری سایت و هم چنین کاربران سایت توجه شود ، هم چنین می توان سایت را با توجه به رنگ لوگو و ست های اداری زراحی کرد .

نکته ی حائز اهمیت در اینجاست که در صورتی که عکس هایی با کیفیت بالا در سایت به کار رود برای سئوی سایت تاثیر منفی می گذارد چراکه ممکن است از سرعت سایت کم کند و باعث نارضایتی کاربر هم شود .

سرعت از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.شرکت های طراحی سایت در قم بسیاری هستند که اصلا به موضوع اهمیت نمیدهند . در انتخاب شرکت طراحی سایت حتما حواستان به این مورد باشد.

سرعت بالا = بازدید بیشتر =فروش خوب

طراحی سایت شرکتی به صورت چند زبانه و دو زبانه

 

طراحی سایت در قم

شما می توانید سایت خود را به چند زبان طراحی کیند ، طراحی سایت به زبان های مختلف امکان مناسبی را برای ایجاد ارتباط برون مرزی و تجارت فراتر از مرز های کشور را برای سایت شما فرا هم می کند .

هزینه طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت در قم

تعرفه طراحی سایت  با توجه به امکاناتی که برای سایت براساس نیاز و خواسته ی شما و انتظاری که از سایت دارید برآورده می شود ، برای طراحی سایت می توان از قالب های اختصاصی استفاده کرد .

اعلام دقیق هزینه ی طراحی سایت پس از نیاز سنجی امکان پذیر است . شما می توانید با ما تماس بگیرید و جهت مشاوره ی رایگان  با کارشناسان ما اقدام کنید.

ما بهترین مشاوره در زمینه ی طراحی سایت در اصفهان را برای مشتریان وب سایت انجام می دهیم .