به تازگی برگ ریزان درخت ۱۴۰۰ ساله جینکو که همه آن را با عنوان ” زیباترین درخت چینی جهان ” می شناسند، معبد بودائی گوانین را به اقیانوسی زردرنگ تبدیل کرده و هزاران چینی و توریست بین المللی را به سوی خود کشانده تا شاهد خودنمایی شگفت انگیز طبیعت پاییزی باشند. در چین درختی بسیار زیبا به نام جینکو وجود دارد که ۱۴۰۰ سال عمر کرده، به همین دلیل لقب فسیل زنده به آن داده اند. مردم کشورهای دیگر نیز این درخت که در همسایگی معبد بودائی گوانین در کوه های ژانگ نان قرار گرفته را با عنوان زیباترین درخت چینی جهان می شناسند. در ادامه می توانید از تماشای تصاویر استثنایی از برگ ریزان درخت ۱۴۰۰ ساله جینکو که به ” زیباترین درخت چینی جهان ” معروف است لذت ببرید.

برگ ریزان زیباترین درخت چینی جهان یعنی درخت ۱۴۰۰ ساله جینکو که از آن به عنوان ” فسیل زنده ” نیز یاد می شود معبد بودائی گوانین را به اقیانوسی زردرنگ تبدیل کرد و هزاران نفر را از سراسر چین به سوی خود کشاند.

به تازگی برگ ریزان درخت جینکوی ۱۴۰۰ ساله در چین هزاران نفر را از سراسر چین به سوی خود کشانده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید برگ‌های طلایی زیباترین درخت چینی جهان که در اواسط نوامبر روی زمین ریخته‌اند زمین معبد را به اقیانوسی زردرنگ و زیبا تبدیل کرده‌اند. این درخت باستانی که در کنار معبد گوانین در کوه‌های ژانگ نان قرار گرفته هر ساله جشنی دیدنی از برگ ریزان پاییزی برگزار می‌کند.

از درخت جینکو که به نام پرسیاوشان مویی نیز شناخته می‌شود، گاهی اوقات به عنوان فسیل زنده یاد می‌شود زیرا با وجود تغییرات شدید آب و هوایی می‌تواند ۲۰۰ میلیون سال بدون تغییر باقی بماند و لینکی زنده به گذشته‌های خیلی دور یا همان زمان‌هایی ست که دایناسورها بر زمین حکومت می‌کردند.

1400-old-ginkgo-tree-yellow-leaves-gu-guanyin-buddhist-temple-china (3)

1400-old-ginkgo-tree-yellow-leaves-gu-guanyin-buddhist-temple-china (2)

1400-old-ginkgo-tree-yellow-leaves-gu-guanyin-buddhist-temple-china (1)

1400-old-ginkgo-tree-yellow-leaves-gu-guanyin-buddhist-temple-china (5)

1400-old-ginkgo-tree-yellow-leaves-gu-guanyin-buddhist-temple-china (4)

مقالات پیشنهادی:

۲۱ عکس زیبا و استثنایی از جنگل‌ سورئال پاییزی

عکس پیرزن هزاران بار شِیر شد تا درس ارزشمندی به جهانیان بیاموزد

عکس‌های برگزیده مسابقه عکاسی «مسافر» نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۵

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر