به تازگی یک یا چند فرانسوی ناقلا با کشیدن چهره ی دونالد ترامپ در یک توالت عمومی این نویسنده و سرمایه گذار مشهور آمریکایی را به سخره و استهزا گرفتند. فرانسوی ها با ترکیب چهره ی دونالد ترامپ و یک توالت عمومی غیرعادی در پاریس تصویری خنده دار از نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا ایجاد کردند که با واکنش تند برخی رسانه ها مواجه شد. البته خیلی از کاربران فضای مجازی این عکس را ساختگی یا فتوشاپ می دانند و می گویند بعید است کسی حاضر باشد به دونالد ترامپ که یک تاجر و نویسنده سرشناس است چنین خنده دار توهین کند؟ نظر شما چیست؟

همه‌ی ما دونالد ترامپ را می‌شناسیم. دونالد ترامپ، تاجر، نویسنده، سرمایه‌گذار و مجری مشهور آمریکایی است که چندی پیش کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در انتخابات سال ۲۰۱۶ را در برج ترامپ در نیویورک اعلام کرد. شعار رسمی کمپین ترامپ «آمریکا را دوباره عالی کن!» است.

به تازگی یک یا چند فرانسوی ناقلا با کشیدن صورت دونالد ترامپ در یک توالت عمومی، به خیال خود می‌خواستند کمی سر به سر او بگذارند که  با واکنش تند برخی رسانه‌ها مواجه شدند. یک یا چند جوان با ترکیب چهره‌ی دونالد ترامپ با یک توالت عمومی خنده دار و غیرعادی در پاریس، ترامپ را در حال فریاد کشیدن نشان داده‌اند. بعضی‌ها معتقدند این تصویر فتوشاپ است و حقیقی نیست اما عده‌ای باور دارند این اتفاق واقعاً رخ داده است. به نظر شما کی چنین کاری کرده و هدفش چه بوده؟

added-donald-trump-to-the-wall-of-restroom-in-paris

مقالات پیشنهادی:

ابراز همدردی عجیب مشهورترین ساختمان های جهان با قربانیان حملات تروریستی پاریس + تصاویر

تصویری که فریاد زد ” فقط برای پاریس دعا نکنید، برای جهان دعا کنید! “

گزارش عکاس فرانسوی از پایتخت مرموز کره شمالی + تصاویر

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر