به عقیده‌ی خیلی از دانشجویان و دانش آموزان ریاضیات یکی از درس‌های سخت دوران تحصیل است که می‌تواند به علل گوناگون همانند سدی محکم مانع رسیدن خیلی از افراد جامعه به آرزوهای تحصیلی و شغلی‌شان شود. محاسبات نادرست می‌تواند منجر به رد شدن شما در یک درس بخصوص یا حتی اخراج شما از محل کارتان شود؛ اما چه می‌شد اگر می‌توانستیم از مسائل ریاضی یک عکس جادویی تهیه کنیم و بلافاصله جواب را دریافت کنیم؟

به Photomath خوش‌آمد بگویید، برنامه‌ای که دقیقاً این رؤیا را به حقیقت تبدیل کرده است :

کافی ست تلفن همراه خود را بر روی یک مسئله ریاضی متمرکز کنید، Photomath مسئله را حل و جواب را در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه کاربردی قدم‌های درست در حل مسائل پیچیده را نیز به شما آموزش می‌دهد. در تصویر زیر ویژگی‌های حمایت شده از طرف این برنامه نشان داده شده است:

Photomath-1

اپلیکیشن Photomath برای همه‌ی افراد یک میانبر مناسب است. دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از این برنامه می‌توانند زمان انجام تکالیف خود را به نصف کاهش دهند. علاوه بر این، دیگر لازم نیست که برای یادگیری ریاضیات و حل مسائل پیچیده‌ی خود با صرف وقت و هزینه‌ی زیاد یک معلم خصوصی بگیرید.

Photomath-3

این برنامه برای حرفه‌ای‌ها مانند مشاوران، مهندسان و تحلیل گران نیز بسیار مفید و کاربردی ست. با Photomath، می‌توانید بدون تکیه بر معادلات پیچیده‌ی اکسل مسائل خود را حل کنید.

با کلیک بر روی عبارت « Photo Math  » می‌توانید از وب‌سایت این برنامه کاربردی برای دانلود و اطلاعات بیشتر دیدن کنید.

یکی از فرصت‌هایی که در این دنیا برای خلق ثروت در پیش روی ماست صرفه‌جویی در وقت و هزینه و نوسازی موضوعات سنتی با استفاده از تکنولوژی و اپ های کاربردی ست. نظر شما درباره این برنامه کاربردی و مفید چیست؟

برای حمایت از ما با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر