اگر از اعتیاد به تلفن همراه رنج می برید و بیش از حد از گوشی هوشمندتان استفاده می کنید این محصول دقیقا برای شما ساخته شده است. کارشناسان به تازگی برای درمان اعتیاد به تلفن همراه گوشی فیک یا جعلی طراحی و تولید کرده اند که شبیه به سیگارهای الکترونیکی کار می کند یعنی همان حس استفاده از گوشی هوشمند را به شما می دهد اما تمام زیان های اعتیاد به تلفن همراه را با حذف برخی ویژگی های معمول گوشی های امروزی از بین برده است. اسم این محصول NoPhone است. همان طور که از نام این گوشی پیداست فاقد ویژگی های معمول تلفن های همراه امروزی ست. اگر بخواهم در یک جمله این گوشی را تعریف کنم می گویم : شکل و ظاهر مشابه با گوشی های هوشمند موجود در بازار را دارد اما تمام ویژگی های دیگر تلفن های همراه از قبیل امکان تماس و ارسال ایمیل و پیامک در آن حذف شده تا کاربر به مرور اعتیاد به تلفن همراه را ترک کند.

بالاخره درمان اعتیاد به تلفن همراه به بازار آمد! از این پس می‌توانید از این گوشی جعلی برای ترک اعتیاد به گوشی‌های هوشمند استفاده کنید.

نام این گوشی NoPhone است. همان‌طور که از اسم این گوشی پیداست فاقد ویژگی‌های معمول تلفن‌های همراه است یعنی نه می‌توانید با آن به کسی زنگ بزنید و نه ایمیل یا پیامکی برای دیگران ارسال کنید.

دور بودن از تلفن همراه آن هم برای افرادی که به گوشی‌های هوشمند اعتیاد دارند خیلی دشوار است. متأسفانه هنوز هیچ راه‌حل مطمئنی برای غلبه بر ترس از نداشتن تلفن همراه nomophobia نیز توسط هیچ شرکت یا محققی برای افرادی که از این موضوع آسیب دیده‌اند ارائه نشده است.

طراحان NoPhone می‌گویند: افرادی که به استفاده از تلفن‌های همراه اعتیاد دارند می‌توانند برای ترک اعتیاد خود از این گوشی به عنوان جایگزینی برای گوشی هوشمندشان استفاده کنند. شکل و اندازه این گوشی شبیه گوشی‌های روز بازار طراحی شده تا کاربر نبود گوشی خود را حس نکند اما از آنجا که بیشتر ویژگی‌های تلفن‌های همراه امروزی در این گوشی حذف شده است فرد نمی‌تواند با دیگران مستقیماً ارتباط برقرار کند.

طراحان گوشی NoPhone امیدوارند کاربران با استفاده از این گوشی بر استرس و اضطراب ناشی از نداشتن تلفن همراه غلبه کنند و در مواقعی که برای انجام کارهای روزانه وظایف و مسئولیت‌های مختلف نیاز به تمرکز و زمان بیشتر دارند از NoPhone به عنوان جایگزین گوشی هوشمندان استفاده کنند.

از گوشی NoPhone می‌توانید در قرارهای کاری و جلسات اداری استفاده کنید تا خللی در عملکرد شما ایجاد نشود. همچنین برای پیاده‌روی یا کوهنوردی می‌توانید این گوشی را با خود ببرید تا احساس کمبود نداشته باشید و حس لذت‌بخش وجود موبایل در جیب خود را همیشه به همراه خود داشته باشید. اگر خیلی به تلفن همراه خود وابسته هستید تا وقتی که گوشی شما آن سوی اتاق به شارژ است می‌توانید NoPhone را روی زانوی خود بگذارید تا برای گوشی خود دلتنگ و پریشان نشوید.

برخلاف گوشی‌های هوشمند امروزی NoPhone در برابر افتادن در کاسه توالت، گرد و غبار، ضربه و … مقاوم است و نیاز به هیچ‌گونه شارژ یا آپدیت نرم‌افزاری ندارد.

the-fix-for-your-phone-addiction-a-fake-phone-1

در هنگام خرید این گوشی با پرداخت ۶ دلار بیشتر، می‌توانید آینه‌ای به آن اضافه کنید و از خودتان سلفی‌های زنده و لحظه‌ای بگیرید.

the-fix-for-your-phone-addiction-a-fake-phone-2

the-fix-for-your-phone-addiction-a-fake-phone-3

مقالات پیشنهادی:

چطور باتری گوشی‌های هوشمند را سریع‌تر شارژ کنیم : ۵ نکته کلیدی

چطور از گوشی هوشمند خود به شکل صحیح مراقبت کنیم: ۱۰ راهکار عالی

اختراعی خارق‌العاده : گوشی هوشمند خود را با دوچرخه شارژ کنید!

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر