دانستن کلمات مهم‌ترین بخش یادگیری هر زبان است، در حقیقت می‌توان کلمات را با اسکلت‌بندی یک ساختمان همسان دانست زیرا مبنای ساخت هر زبان را تشکیل می‌دهند.

زبان آموزان از روش‌های متفاوتی برای فراگیری کلمات جدید زبان موردنظرشان استفاده می‌کنند اما در دنیایی که هر روزه با نوع آوری های گوناگون مواجه می‌شویم، شاید استفاده از متدهای قدیمی مانند کلاس درس یا فلش کارت‌ها دیگر چندان هم مفید نباشند.

امروزه، استفاده از نرم‌افزارهای مانند Lingua.ly راهی نو برای یادگیری کلمات، تسلط بر اصطلاحات و افزایش مهارت در کاربرد یک زبان محسوب می‌شود. این اپلیکیشن ها با فراهم کردن محیطی کاربرپسند و تعاملی  ، زبان‌آموز را شیفته خود کرده و او را در فرآیند یادگیری غرق می‌کنند.

دو راه برای استفاده از سیستم Lingua.ly وجود دارد، اولین روش استفاده از اپلیکیشن است، در این روش افراد می‌توانند بلافاصله بعد از نصب و راه اندازی بسته‌های زبانی که مربوط به زبان موردعلاقه‌شان است، فرآیند آموزش و یادگیری را شروع کنند.

unnamed

راه بعدی استفاده از پلاگینی است که بر روی مرورگرتان نصب می‌کنید. در این روش، زمانی که از وب‌سایت‌های موردعلاقه خود بازدید می‌کنید، این پلاگین کلماتی که ممکن است برای شما مفید باشد را حدس می‌زند و آن‌ها را ترجمه می‌کند تا بعداً بتوانید در نهایت آسایش و راحتی به یادگیری آن ها بپردازید.

01_lingua_wizard_install

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که این پلاگین بر مبنای رفتار شما در فضای مجازی، پیشنهاداتی نیز به شما ارائه می‌کند.

begginers

اگر قویاً خواهان یادگیری زبانی جدید هستید اما وقت کافی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی را ندارید، این نرم‌افزار می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

شما از چه روشی برای یادگیری لغات استفاده می‌کنید؟ کلاس، فلش کارت یا نرم‌افزار؟

لطفاً نظرات و دانسته‌های خود را با ما در میان بگذارید.