قانون جذب مثل چسب عمل می‌کند. وقتی تو از خوش‌بیاری و خوش‌شانسی فردی دیگر شاد شوی، خوش‌اقبالی او به تو هم می‌چسبد. وقتی هر چیزی را در مورد دیگری تحسین یا تقدیر کنی، همین ویژگی‌ها را هم به خودت می‌چسبانی؛ اما وقتی در مورد فردی دیگر افکاری منفی به ذهن یا بر زبان می‌آوری، همان موارد منفی را به خودت هم می‌چسبانی و آن‌ها را به داخل زندگی‌ات می‌رانی.

قانون جذب به احساسات تو واکنش نشان می‌دهد. هر آنچه اهدا کنی، همان را دریافت می‌کنی؛ بنابراین اگر برچسبی به هر فرد، وضعیت یا هر رویدادی در زندگی بزنی، در واقع انگار همان برچسب را به خودت زده‌ای و همان را دریافت می‌کنی.

حالا این خبر معرکه‌ای است. این یعنی تو با گشتن به دنبال چیزهایی که در سایرین دوست داری، می‌توانی هر چیزی را که دوست داری و می‌خواهی به خودت بچسبانی و از صمیم قلب به آن‌ها جواب بله بدهی! دنیا کاتالوگ است. وقتی تو قدرت عشق خودت را درک کنی، توجه به هر خصلتی که در دیگران دوست داری، کاری تمام وقت است؛ اما این ساده‌ترین و بهترین راه برای متحول کردن کل زندگی‌ات است که بر چالش‌ها و رنج‌ها و عذاب‌ها غلبه می‌کند. تنها کار لازم این است به چیزهایی که در دیگران خوشت می‌آید توجه کنی و از چیزهایی که خوشت نمی‌آید، رو برگردانی تا هیچ نوع احساسی به آن‌ها ندهی. خیلی راحت است، نه؟

کتاب اوستا:«من از طریق برداشتن گام اول با پندار نیک، گام دوم با گفتار نیک و گام سوم با کردار نیک، وارد بهشت شدم.»

مقالات پیشنهادی:

راز فعال‌سازی قانون جذب در کار و زندگی : فقط یک نکته!

زندگی موفق با قانون جذب : ۱۲ نکته کلیدی

میلیونر شو: ۷ راه ساده برای جذب پول بیشتر

اگر این مقاله مفید بود و از مطالعه‌ی آن لذت بردید لطفاً برای حمایت از ما آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر