ویژگی‌های جدید مدیر گروه و پشتیبانی از ابزارهای Android Wear به نسخه ۵/۳ نرم‌افزار وایبر در ابزارهای اندرویدی اضافه شده است. ویژگی جدید مدیر گروه (به انگلیسی : group admin) در نسخه ۵/۳ نرم‌افزار وایبر به کاربران اجازه می‌دهد گروه‌ها را به روشی کاملاً جدید مدیریت کنند. شما می‌توانید خودتان به تنهایی مدیر گروه باشید یا کاربران دیگر را نیز به عنوان مدیر یا ادمین گروه معرفی کنید. اگر می‌خواهید از این ویژگی جدید و بسیار جذاب نسخه جدید برنامه وایبر در ابزارهای اندرویدی لذت ببرید بهتر است همین الان نرم‌افزار وایبر خود را به روز رسانی یا آپدیت کنید.

چه ویژگی‌های جدید دیگری به نسخه ۵/۳ نرم‌افزار وایبر در ابزارهای اندرویدی اضافه شده است؟

مدیر گروه (به انگلیسی : group admin): ویژگی جدید مدیر گروه در نرم‌افزار وایبر به مدیران گروه‌ها اجازه می‌دهد اعضای گروه‌ها را حذف و مدیران دیگر را به گروه اضافه کنند.

پشتیبانی از Android Wear، ابزار تخصصی گوگل برای فناوری‌های پوشیدنی : در صورت استفاده از اندروید ۴/۳ یا بالاتر می‌توانید از نرم‌افزار وایبر در ابزار Android Wear خود استفاده کنید.

مدیر گروه (به انگلیسی : group admin):

برای اضافه کردن مدیر یا ادمین به یک گروه در نرم‌افزار وایبر مراحل زیر را دنبال کنید :

۱- آیکن چرخ‌دنده را که در قسمت سمت راست – بالای بخش گفت‌وگوهاست را انتخاب کنید یا صفحه‌نمایش را به سمت چپ بکشید.

gear-icon-in-viber

۲-بر روی گزینه‌ی Add Admins کلیک کنید.

۳-بر روی فهرست اعضای گروه اسکرول کنید و فرد یا افرادی را که می‌خواهید به عنوان مدیر گروه معرفی کنید را انتخاب کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که به عنوان مدیر یک گروه می‌توانید اعضای دیگر گروه را به عنوان مدیران اضافی گروه معرفی کنید. همه‌ی مدیرهای گروه می‌توانند مدیرها یا ادمین های دیگر را از گروه حذف کنند.

فقط مدیران گروه در نرم‌افزار وایبر می‌توانند اعضای گروه یا مدیرهای دیگر گروه را حذف کنند. در غیر این صورت، هیچ کدام از اعضای گروه نمی‌توانند اعضای دیگر را از گروه حذف کنند. هر کدام از اعضا می‌توانند هر وقت که خواستند گروه را ترک کنند.

نرم‌افزار وایبر در Android Wear

هم‌اکنون می‌توانید از برنامه وایبر در ابزارهای Android Wear استفاده کنید. برای این که نرم‌افزار وایبر در ابزارهای Android Wear اجرا شود باید شرایط زیر فراهم شده باشد :

  • نسخه نرم‌افزار وایبر در ابزارهای اندرویدی باید وایبر ۵/۳ یا بالاتر باشد.
  • سیستم عامل اندروید باید ۴/۳ یا بالاتر باشد.

 

وقتی ابزار Android Wear خود را به دستگاه اصلی که نرم‌افزار وایبر را بر روی آن نصب کرده‌اید متصل کنید، می‌توانید :

  • پیام‌های متنی را دریافت کنید و با استفاده از گزینه‌ی گفتار به متن (به انگلیسی : speech-to-text) ابزار خود که در همه زبان‌ها در دسترس است و گوگل از آن پشتیبانی می‌کند به پیام های دریافتی پاسخ دهید.
  • برچسب‌ها و عکس‌ها را به نحوی دریافت خواهید کرد که اندازه آن‌ها تغییر داده شده و متناسب با اندازه صفحه نمایش دستگاه شده است.
  • پیام‌های مربوط به مکان را در قالب یک تصویر از نقشه‌های گوگل دریافت خواهید کرد.

 

در حال حاضر نمی‌توانید تماس‌های دریافتی را از طریق ابزارهای Android Wear پاسخ دهید اما این ویژگی به زودی به نرم‌افزار وایبر اضافه خواهد شد.

مقالات پیشنهادی :

سیر تا پیاز گروه‌های وایبر : آموزش ایجاد تا حذف گروه در ابزارهای اندرویدی

چطور شماره یک فرد مزاحم را در وایبر بلاک کنیم؟(آیفون و اندروید)

۲۰ اپلیکیشن برتر اندروید برای عکاسی، ویرایش و به اشتراک گذاری عکس های شما

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر