ویژگی های نرم افزار crm

Crm یک نرم افزار تحت وب است که در حال حاضر یکی از مطرح‌ترین نرم‌افزارهای مدیریتی به حساب می آید. با توجه به تکنولوژی‌های روز این نرم افزار در حال بهینه سازی و بروز رسانی است. این نرم‌افزار حتی به روی pcهای نرمال خانگی هم عمل می‌کند. Crm دارای امکانات ارتباط با سایر نرافزارها است. این نرافزار همچنین برای نسخه‌های موبایلی Android  و IOS قابل پشتیبانی است. علاوه بر حفظ امنیت و اطلاعات٬ کاربر با هر زبانی می‌تواند از این نرم افزار استفاده کند.

کاربرد نرم افزار Crm

نرم افزار سی آر ام برای شرکت‌های مدیریتی جهت ارتباط با مشتری بیشترین کارآیی را دارد. می‌توان به وسیله‌ی این نرم‌افزار به صورت یکپارچه کل اطلاعات سازمان و پرونده‌ی مشتریان را ذخیره کرد. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و هر کاربری بدون داشتن تخصص لازم می‌تواند از نرم‌افزار Crm به راحتی استفاده کند. از دیگر قابلیت‌های این برنامه استفاده از آن هم به صورت سیستم اینترنت و هم از طریق شبکه‌ی داخلی است. از دیگر ویژگی‌های نرم افزار Crm سرعت بالا و هزینه‌ی کم آن است.

ایجاد روابط با مشتری

ارتقا و بهبود روابط با مشتری رمز موفقیت در هر کسب و کاری است. مشتریان باعث بالا بردن سطح یک سازمان و تبدیل آن به یک برند است. هر سازمانی لازم است جهت ایجاد پرونده مشتریان٬ جستجوی سوابق آن‌ها و جلوگیری از فراموشی تدابیری را به کار بگیرد که نرم افزار Crm این کار را به سهولت انجام می دهد. شرکت های مدیریتی برای سرعت بخشیدن به کار خود و ارائه‌ی خدمات بهتر جهت رضایت مشتری به چنین برنامه‌ای نیاز دارد. مشتریان مطمنا به سازمانی که بهترین کیفیت را در ارائه‌ی خدمات داشته‌اند دوباره رجوع می‌کنند. احترام به وقت و زمان مشتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نرم افزار Crm به دلیل سرعتی که به پاسخگویی بهتر می دهد انتظارات مشتری را برآورده می‌‌کند.

نرم افزار crm

تداوم روابط با مشتریان

با حفظ سوابق مشتری و تداوم ارتباط با آن‌ها می توان خدمات جدید را به آن‌ها اطلاع داد و همچنین نیازهای آن‌ها را پیگیری کرد. ارسال پاسخ و انجام وظیفه باعث رونق بخشیدن به کسب و کار می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم نرم افزار Crm یادآوری موردها برای جلوگیری از فراموش کردن آن هاست.

نظارت مدیریتی

از توانایی‌های یک شرکت معتبر صدور فاکتور برای مشتری است. این برنامه دارای قابلیت صدور فاکتور یا پیش فاکتور در ثالب‌های مختلف و ارسال آن به صورت پیامک و یا ایمیل است. علاوه بر این برنامه سی آر ام می‌تواند به وسیله‌ی ایمیل و پیامک اطلاع رسانی کند و حتی محصولات و خدمات جدید را به مشتریان معرفی کند. در دنیای رقابت امروزه سازمانی موفق است که با برنامه ریزی پیش برود و در صرف زمان و هزینه صرفه جویی کند. نرم‌افزار Crm این کار را برای رونق در کسب وکار بهبود بخشیده است. این برنامه با نظارت مدیریتی که دارد تمام امکانات لازم برای پیشرفت یک سازمان را در بردارد. این برنامه فعالیت‌های بازاریابی شرکت را آنالیز می‌کند که می توان به نقاط ضعف و قوت کار پی برد.