مگی، پیرترین سگ دنیا در ۳۰ سالگی از دنیا رفت.

مگی کلپی، پیرترین سگ دنیا، در ۳۰ سالگی هنگامی که در خانه‌اش در ویکتوریا استرالیا در آرامش خوابیده بود درگذشت. برایان مک لارن مالک پیرترین سگ دنیا که یک کشاورز و تولیدکننده لبنیات است به نشریه هفتگی تایمز گفت.: مگی هفته پیش مثل سابق خوب و سرزنده بود. او با خوشحالی تمام از منزل تا محل کارم می‌رفت و هر روز سر به سر گربه‌ها می‌گذاشت. فقط دو روز بود که حال خوشی نداشت و وقتی دیروز برای ناهار به منزل بازگشتم متوجه شدم حال مگی کلپی، پیرترین سگ دنیا چندان مساعد نیست. نهایتاً مگی از دنیا رفت.

پیرترین سگ دنیا زیر یک درخت کاج در کنار سگ دیگر مک لارن به خاک سپرده شد. متأسفانه نمی‌توان رسماً سن او را اثبات کرد زیرا مدارک مگی وقتی توله بود گم شد اما برایان می‌گوید وقتی پسر ۳۴ ساله‌اش لیام تنها ۴ سال سن داشت مگی کلپی به خانواده‌ی آن‌ها پیوسته است. اگر این واقعیت را در نظر بگیریم که بیشتر سگ‌ها فقط بین ۸ تا ۱۵ سال عمر می‌کنند باید گفت مگی کلپی به عنوان پیرترین سگ دنیا طول عمر خوبی داشته است. در واقع، ۳۰ سال سن بشری حدوداً معادل ۱۳۳ سال سن در دنیای سگ‌هاست.

برایان گفت: خیلی ناراحتم اما از یک جهت خوشحالم که مگی همان‌طور از دنیا رفت که خودش می‌خواست.

بر اساس رکوردهای ثبت‌شده در کتاب گینس، پیش از این رکورد پیرترین سگ دنیا متعلق به سگی استرالیای به نام بلوی بود که در سال ۱۹۳۹ در سن ۲۹ سالگی درگذشت.

مگی کلپی، پیرترین سگ دنیا، در ۳۰ سالگی و در آرامش کامل از دنیا رفت.

worlds-oldest-dog-dies-age-30-kelpie-maggie (4)

او که در منزلش در ویکتوریا استرالیا در نهایت آرامش خوابیده بود دیگر از خواب بیدار نشد.

worlds-oldest-dog-dies-age-30-kelpie-maggie (3)

مالک مگی، برایان مک لارن که یک کشاورز محلی و تولیدکننده لبنیات است به نشریه هفتگی تایمز گفت: او یک هفته پیش کاملاً خوب و سرحال بود. او با خوشحالی تمام از منزل تا محل کارم می‌رفت و هر روز سر به سر گربه‌ها می‌گذاشت.

worlds-oldest-dog-dies-age-30-kelpie-maggie (6)

فقط دو روز بود که حال خوشی نداشت و وقتی دیروز برای ناهار به منزل بازگشتم متوجه شدم حال مگی کلپی، پیرترین سگ دنیا چندان مساعد نیست. نهایتاً مگی از دنیا رفت.

worlds-oldest-dog-dies-age-30-kelpie-maggie (2)

خیلی ناراحتم اما از یک جهت خوشحالم که مگی همان‌طور از دنیا رفت که خودش می‌خواست.

worlds-oldest-dog-dies-age-30-kelpie-maggie (7)

اگر این واقعیت را در نظر بگیریم که بیشتر سگ‌ها فقط بین ۸ تا ۱۵ سال عمر می‌کنند باید گفت مگی کلپی به عنوان پیرترین سگ دنیا طول عمر خوبی داشته است. در واقع، ۳۰ سال سن بشری حدوداً معادل ۱۳۳ سال سن در دنیای سگ‌هاست.

worlds-oldest-dog-dies-age-30-kelpie-maggie (1)

مقالات پیشنهادی:

محبت سگ مهربان به بچه صاریغ ها، صحنه‌ای که قلب شما را نوازش می‌کند + تصاویر

کافی‌شاپ یونانی شب‌ها پناهگاه سگ‌های بی‌سرپناه می‌شود + تصاویر

سگ پاکوتاه روسی کوچک‌ترین شاگرد مکانیک دنیا  شد + تصاویر

لطفاً برای حمایت از ما این مقاله را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر