iPhone 6 را گوگل کنید و یا به عکس‌های رویدادهای مربوط به آیفون نگاهی بی اندازید.

حتماً متوجه خواهید شد که در تبلیغات اپل ساعت آیفون همیشه روی زمان خاصی تنظیم شده است: ۹:۴۱ صبح

از آنجا که هیچ چیز در این جهان اتفاقی نیست وجود این اعداد خاص در تبلیغات محصولات اپل نیز دلایل خاص خود را دارد که در پرسش و پاسخ وب سایت Quora علت وجود ساعت ۹:۴۱ دقیقه در تبلیغات اپل توضیح داده شده است.

این ساعت دقیقاً زمانی را که چند نسخه‌ی اخیر آیفون به جهان معرفی شده است را نشان می‌دهد.

Brian Roemmele که نویسنده‌ای در وب سایت Quora است می‌گوید:

«۹ ژانویه سال ۲۰۰۷ در ساعت ۹ صبح، استیو جابز، بنیان‌گذار و رهبر افسانه‌ای شرکت اپل که در کنفرانس و نمایشگاه Macworld سخنرانی می‌کرد بعد از اینکه ۳۵ دقیقه از ارائه‌ی او می‌گذشت گفت: این روزی است که دو سال و نیم منتظر آن هستم … و دقیقاً در ساعت ۹:۴۲ صبح استیو جابز آیفون را به جهانیان معرفی کرد. زمان نمایش داده شده در تبلیغات اپل نیز خیلی به زمان رونمایی رسمی آیفون نزدیک است.»

اپل برای ادای احترام به این مناسبت به یاد ماندنی همیشه سعی می‌کند نسخه‌های بعدی آیفون را تا جایی که ممکن است نزدیک به این ساعت یعنی ۹:۴۱ صبح معرفی کند.

اما کنفرانس های اپل همیشه یک دقیقه کمتر از این زمان طول می‌کشد بنابراین زمان نمایش داده شده بر روی محصولات اپل ۹:۴۱ دقیقه است.

Reason-Tim-iPhone-Always-9-41-Apple-Ads-2

اسکات فورستال (Scott Forstall) یکی از مدیران سابق اپل می‌گوید این شرکت سعی می‌کند کنفرانس‌هایش را ظرف ۴۰ دقیقه به پایان برساند ولی از آنجا که می‌دانیم همایش‌های ما رأس ۴۰ دقیقه خاتمه نمی‌یابد، لذا ما ساعت‌ها را بر ۹:۴۱ دقیقه تنظیم می‌کنیم.

فورستال گفته‌های خود را این طور ادامه داد: معرفی محصول در کنفرانس‌ها تقریباً ۴۰ دقیقه طول می‌کشد لذا وقتی تصویر بزرگی از محصول بر پرده نمایش ظاهر می‌شود، می‌خواهیم زمان ارائه شده با زمان واقعی ساعت‌های مچی حضار یکی باشد، اما می‌دانیم که نمی‌توانیم دقیقاً سر ۴۰ دقیقه این کار را انجام دهیم.

مقالات پیشنهادی:

۵ تفاوت کلیدی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس

نسل جدید کامپیوترهای مک : جراحی زیبایی نسخه‌ی ابتدایی مکینتاش اپل + ۱۴ تصویر

مارکوپولو آیفون‌های گمشده را پیدا می‌کند!

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر