آیا می‌خواهید ثروتمند شوید؟

چه سؤال مسخره‌ای، معلومه که همه می‌خواهند ثروتمند شوند. با این حال، واقعیت چیز دیگری می‌گوید. بیشتر مردم دوست دارند پولدار شوند اما هنوز جمع کثیری از آن‌ها نه تنها ثروتمند نیستند بلکه با مشکلات مالی متعددی درگیر هستند.

آیا تا به حال چیزی در مورد قانون ۸۰/۲۰ شنیده‌اید؟ این قانون دقیقاً همان چیزی است که برای بیشتر مردم در زندگی اتفاق می‌افتد. ۸۰ درصد مردم دوست دارند ثروتمند شوند، اما فقط ۲۰ درصد آن‌ها واقعاً ثروتمند هستند.

۸۰ درصد مردم می‌خواهند موفق باشند، اما فقط ۲۰ درصد آن‌ها موفق هستند. با اندکی تفکر به سادگی می‌توانید هزاران هزار مثال دیگر برای قانون ۸۰/۲۰ پیدا کنید.

خب، فکر می‌کنید جزء ۲۰ درصدی‌ها هستید یا به گروه ۸۰ درصدی‌ها تعلق دارید؟

لازم نیست نگران این موضوع که به کدام گروه تعلق دارید باشید. در ادامه روشی تضمینی برای ثروتمند شدن به شما معرفی می‌کنم. مادامی که از این ۳ معیار اثبات شده پیروی کنید، قادر خواهید بود هر آن قدر که می‌خواهید پولدار شوید و به سرمایه خود بی افزایید.

بله، می‌توانید هر ثروتی که می‌خواهید را به دست آورید. اگر باور کنید که می‌توانید حتماً موفق خواهید شد. همان‌طور که هنری فورد می‌گوید: ” چه فکر کنید می‌توانم و چه فکر کنید نمی‌توانم، در هر صورت حق با شما است.” هیچ بله یا خیری وجود ندارد، فقط طرز فکر و باورهای شماست که می‌تواند شما را پیروز کند یا شکست دهد.

خب، اگر فکر می‌کنید و باور دارید که می‌توانید ثروتمند شوید سه گام ساده، تست شده و تضمینی زیر برای شما است …

۱-کاری را انجام دهید که عاشقش هستید

مهم نیست این کار چه باشد، فقط باید کاری را انجام دهید که عاشقش هستید. فقط لحظه‌ای به این موضوع فکر کنید، اگر از فروش متنفر باشید، هرگز نمی‌توانید یک فروشنده حرفه‌ای و موفق باشید. حتی اگر از فروشندگی پول زیادی هم به جیب بزنید، باز هم در پایان کار چیز جز ناامیدی و افسردگی نصیبتان نخواهد شد.

فقط باید کاری که عاشقش هستید را انجام دهید و باید این کار را با تعهد کامل انجام دهید. وقتی کاری که عاشقش هستید را انجام می‌دهید پتانسیل بالقوه‌ی خود را به طور کامل آزاد می‌کنید و منبع انگیزه درونی خود را به خدمت می‌گیرید.

آیا فکر می‌کنید بدون انگیزه و اشتیاق می‌توانید مدتی طولانی دوام بیاورید؟ پاسخ روشن است، به همین دلیل عده زیادی دست از تلاش می‌کشند و تسلیم می‌شوند. آن‌ها برای ادامه راه هیچ انگیزه‌ای ندارند. شما هرگز نباید اجازه دهید چنین اتفاقی برایتان رخ دهد.

بنابراین برای اینکه بتوانید مدتی طولانی دوام بیاورید به منبعی درونی از انگیزه و اشتیاق نیازمندید و تنها راه دسترسی به این منبع بی‌نظیر و حیاتی انجام کاری است که عاشقش هستید و از انجام آن لذت می‌برید.

۲-کاری که عاشقش هستید را تبدیل به یک موتور اقتصادی کنید

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید راهی برای کسب درآمد از کاری که عاشقش هستید پیدا کنید. مهم نیست عاشق چه کاری هستید، همیشه راهی برای پولساز کردن آن وجود دارد.

اگر عاشق بازی با اعداد هستید، به سادگی می‌توانید از طریق سرمایه گذاری ثروتمند شوید. اگر به تدریس علاقه دارید، می‌توانید معلم شوید و کسب و کاری بزرگ در حوزه آموزش راه‌اندازی کنید. می‌توانید اطلاعات ارزشمند خود را به وسیله کتاب‌های چاپی یا الکترونیک در اختیار دیگران بگذارید.

اگر عاشق ورزش تنیس هستید، می‌توانید مرکز ورزشی بزرگی برای آموزش و یا فروش راکت و کفش‌های تنیس راه‌اندازی کنید. راه‌های زیادی برای پولساز کردن کاری که عاشقش هستید وجود دارد.

فقط یک ایده کوچک کافی است تا کار مورد علاقه خود را تبدیل به ماشین پولسازی کنید. اگر هنوز از کاری که عاشقش هستید پولی کسب نمی‌کنید هرگز نمی‌توانید به هدف اصلی خود که همان ثروتمند شدن است دست یابید.

۳-فکر می‌کنید چه کار یا کارهایی را بهتر از دیگران انجام می‌دهید

بله، درست متوجه شدید. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید کاری را انجام دهید که در آن بهترین هستید. بیشتر مردم کاری را انجام می‌دهند که هیچ تخصص و استعدادی در آن ندارند و به همین دلیل تنها دست آوردشان در زندگی نتایج معمولی و بی‌ارزش است.

اما افرادی که می‌دانند در چه کاری سرآمد هستند به شرط اینکه این کار را با تعهد ۱۰۰ درصد انجام دهند نتایج شگفت‌انگیز و ارزشمندی تولید خواهند کرد که موجب تعجب همگان خواهد شد.

اگر کاری که در آن سرآمد هستید را انجام دهید، نتایج شگفت‌انگیزی در زندگی به دست خواهید آورد. فقط لحظه‌ای به دونالد ترامپ، مایکل جردن، وارن بافت، استیو جابز، اپرا وینفری، بیل گیتس و سایر افراد موفق فکر کنید. آن‌ها بهترین و حرفه‌ای‌ترین افراد در زمینه کاری خود هستند.

تنها با پیروی از این سه گام ساده، تست شده و تضمینی، می‌توانید به جمع ۵ درصد برتر در صنعت خود بپیوندید. اگر کاری که در آن بهترین هستید را انجام ندهید، هرگز نمی‌توانید نتایج خارق‌العاده‌ای که به دنبالش هستید را تولید کنید.

بنابراین، اگر کاری که عاشقش هستید را انجام دهید، در آن بهترین شوید و راهی برای کسب درآمد از آن پیدا کنید، مطمئن باشید شما میلیونر و یا حتی میلیاردر بعدی ایران هستید.

وقتی کاری که عاشقش هستید را پیدا کردید، فقط باید ۱۰۰ درصد تمرکز و تعهد خود را به این کار اختصاص دهید تا به نتایج دلخواهتان دست یابید.

به عنوان نتیجه‌گیری از این مقاله، فرمول ۳ مرحله‌ای تضمین شده برای کسب ثروت عبارت است از:

۱-کاری را انجام دهید که عاشقش هستید.

۲-با آموزش و یادگیری مستمر در کار مورد علاقه‌تان حرفه‌ای و زبانزد شوید.

۳-راهی برای پولساز کردن علاقه خود پیدا کنید.

مقالات پیشنهادی:

۱۰ دلیل برای اینکه چرا هنوز بیشتر مردم ثروتمند نیستند

جوانان باید بدانند: ۶ نکته‌ی مهم در مورد پول و ثروت

چگونه پولدار شویم : ۴ مرحله‌ی ساده برای کسب موفقیت مالی و ثروت

اگر این مقاله مفید بود و از مطالعه‌ی آن لذت بردید لطفاً برای حمایت از ما آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید. با تشکر