تسلیم شدن در برابر وسوسه‌های گوناگون می‌تواند تلاش ما برای تغییر زندگی‌مان را به نابودی بکشاند؛ اما چه می‌شد اگر می‌توانستیم با استفاده از یک گجت، رفتارهای بهتری ایجاد کنیم و در موقعیت‌هایی که بی‌اراده هستیم یا از اراده‌ی کافی بهره‌مند نیستیم بتوانیم با بهره‌گیری از این گجت در مقابل اعتیادهای روزانه‌ی خود مقاومت کنیم و این عادت‌های مخرب را کنترل کنیم؟

Kitchen Safe شرایط لازم را برای ما فراهم کرده است. در واقع این گجت ابزاری بی‌نظیر برای تقویت مسئولیت‌پذیری و حس تعهد ما نسبت به زندگی ست که با کنترل محیط پیرامونمان به مقاومت ما در برابر هوس‌های غذایی‌مان کمک می‌کند.

Kitchen Safe اساساً گاوصندوقی هوشمند برای تنقلات است اما کاربردهای سودمند دیگری نیز دارد. مشتریان راضی این گجت این مطلب را که با استفاده از Kitchen Safe بهره‌وری آن‌ها افزایش یافته است را تائید کرده‌اند و گفته‌اند که با زندانی کردن گوشی‌های هوشمند، کنترل تلویزیون و کنسول‌های بازی و متعلقات وابسته به این کنسول‌ها توانسته‌اند وقت بیشتری را به خانواده و اعضای خانواده‌ی خود اختصاص دهند. در همین حال گروهی دیگر از مشتریان Kitchen Safe از آن برای رهایی از دست مواد اعتیادآور مانند داروها، مواد مخدر، الکل، سیگار و کارت‌های اعتباری استفاده کرده‌اند.

اگر می‌خواهید دسترسی خود به یک ابزار خاص را برای مدتی معین محدود کنید آن ابزار را درون Kitchen Safe بگذارید، درب آن را ببندید و تایمر را تنظیم کنید. وقتی که تایمر تنظیم شود و دکمه‌ی آن فشار داده شود، قفل ایمنی فعال می‌شود و تا زمانی که زمان تنظیم شده‌ی تایمر به صفر نرسد نمی‌توانید درب Kitchen Safe را باز کنید. زمان تایمر هم می‌تواند از یک دقیقه تا ۱۰ روز تنظیم شود.

گجت Kitchen Safe می‌تواند برای همیشه به خوردن تنقلات شبانه و درگیری اعضای خانواده بر سر این تنقلات پایان دهد. در ضمن افراد علاقه‌مند به کاهش وزن می‌توانند با استفاده از این گجت زودتر به هدف خود برسند زیرا همان‌طور که قبلاً هم گفتم یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر Kitchen Safe افزایش تعهد و مسئولیت‌پذیری کاربرانش است.

ابعاد Kitchen Safe عبارت است از : ۶/۲۵ اینچ عرض در ۶/۲۵ اینچ طول در ۷/۵ اینچ ارتفاع. بزرگ‌ترین شکایت خریداران ، تک سایز بودن این گجت است. اکثر مصرف‌کنندگان دوست دارند شرایط لازم برای خرید Kitchen Safe در اندازه‌های مختلف فراهم شود.

هم‌اکنون می‌توانید با ۴۹ دلار Kitchen Safe را از وب سایتش خریداری کنید. شرایط ارسال رایگان برای کشورهای منتخب نیز برای مدت محدودی فراهم شده است.

این مقاله را مطالعه کنید : حقه‌ی آمازون برای فروش محصولات بیشتر : آیا واقعاً محصولات آمازون ارزان‌ترین محصولات بازار هستند؟

یکی از مشتریان Kitchen Safe گفته :

«این محصول واقعاً عالیه! شما بهش «Kitchen Safe» می گید ولی من بهش میگم «Vault به معنای سردابه یا غار». مثل دوران بچگی که باید برای گرفتن آب نبات به مامانم التماس می‌کردم حالا می تونم شکلات هام رو در Kitchen Safe بگذارم و تا صفر شدن زمان تایمر منتظر بشم و برای رسیدن به شکلات هام به این گجت التماس کنم به همین دلیل اسم این گجت رو گذاشتم «مام». بچه‌ها تشکر!»-مونیکا

شما چه چیزهایی رو درون Kitchen Safe خواهید گذاشت؟

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر