دامنه اینترنتی (به انگلیسی : Internet Domain) پسوندی است که در بخش‌های پایانی نشانی اینترنتی وب‌سایت‌ها می‌آید .برای آن دسته از کاربرانی که عاشق اکوسیستم گوگل هستند ، راه‌اندازی نسخه‌ی بتای گوگل دامینز (به انگلیسی : Google Domains) می‌تواند خبر خیلی خوبی باشد.

این مقاله را مطالعه کنید : ۴۴ تصویر از دفاتر گوگل در سراسر جهان

برای آن کاربرانی که با امکانات شرکت گوگل آشنا نیستند ، سرویس جدید گوگل دامینز اساساً خدمتی جدید به کاربران اینترنتی محسوب می‌شود. شبیه به وب‌سایت GoDaddy ، برای دسترسی به دامنه‌های منحصر به فرد ، آدرس‌های سفارشی پست الکترونیک و نقل و انتقال دامنه‌های گوگل باید هزینه‌ای معادل ۱۲ دلار در سال پرداخت کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دامنه‌های گوگل این است که این سرویس با توجه به سرویس دیگر گوگل به نام Blogger طراحی شده است؛ بنابراین ، اگر در سرویس بلاگر گوگل وبلاگی ایجاد کرده‌اید و بخواهید وبلاگتان را به یک دامین سفارشی متصل کنید ، از این پس با استفاده از این سرویس جدید گوگل راحت‌تر از قبل می‌توانید این کار را انجام دهید.

با Google Domains ، به ۶۰ نام انتهایی دامنه‌ی گوناگون دسترسی خواهید داشت (مانند coffee که یکی از نام‌های مورد علاقه‌ی من است).

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر