استیج رقص یا همان کف ال ای دی یا پیست رقص از شاسی و ال ای دی ها دیجیتال برنامه پذیر و صفحه شیشه نشکن ساخته شده است. استیج رقص یا همان کف ال ای دی از ال ای دی هایی رنگی تشکیل شده است که با به نمایش در آوردن نورهای رنگی جلوه خاص و زیبایی را به ارمغان می آورد. فریم استیج رقص یا همان کف ال ای دی از نوع فلز صنعتی که مقاومت بسیار بالایی دارد و روی هر فریم روکش ABS و شیشه سکوریت نشکن است که وزن قابل تحمل آن ۵۰۰ کیلو در هر مترمربع است.
استیج ال ای دی یا پیست رقص در برابر باران و برف و باد مقاوم هستند. بدنه آنها از دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود که طبق سلیقه مشتری تولید می شود. کف ال ای دارای شاسی، تعدادی ال ای دی، دیجیتال برنامه پذیر و صفحه سکوریت از جنس شیشه نشکن است که این شاسی ها با ال ای دی ها و کنترل آی سی ها می توانند ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. استیج رقص از پیکسل های مختلفی هستند که هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد تصویری با کیفیت بهتری به شما نمایش می دهد. کف ال ای دی یا استیج عروسی در ابعاد یک در یک متر مربع است.

مصرف برق استیج رقص تالار

خیلی از خریدارهای استیج کف ال ای دی رقص نگران مصرف بالای برق استیج رقص یا همان کف ال ای دی نورانی هستند که ما اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار می دهیم که دیگر نگران مصرف بالای استیج رقص یا همان پیست رقص نباشند. ما در تولید استیج رقص یا کف ال ای دی از ال ای دی های با مصرف پایین انرژی استفاده می کنیم که گرمای ایجاد شده از ال ای دی خیلی کم است پس شما با اطمینان می توانید پیست رقص را خریداری نمایید و در نورپردازی مراسم های خود بدرخشید.

این ال ای دی های بسیار ریز با ولتاژ بسیار کم از طریق آداپتور مخصوص برق کفپوش ها تهیه می شود. ویژگی های کف ال ای دی از قابلیت های پیست رقص نمایش ۱۶ میلیون رنگ است که هر تصویری را با استفاده از کامپیوتر قابل نمایش در کف ال ای دی می باشد.

هر آنچه که باید در مورد استیج رقص و کف ال ای دی بدانید

انواع کفپوش های ال ای دی

کفپوش های ال ای دی از دو نوع کفپوش ساخته شده اند: کفپوش ال ای دی ویدیویی کفپوش ال ای دی نورانی کفپوش ال ای دی ویدیویی پنل های کفپوش ال ای دی ویدیویی در ابعاد یک در یک متر مربع هستند، هر پنل از تعداد زیادی ال ای دی تشکیل شده است که مانند پیکسل های یک تلویزیون است. پیکسل آن ۱۰۲۴ پیکسل و ۱۶۰۰ و ۲۰۳۴ پیکسل در بازار است بنابراین می تواند هر ویدیویی را به نمایش بگذارد. از روکش پلاستیکی مقاوم ساخته شده است و حدود ۲۰ میلیمتر ضخامت دارد. این کفپوش به خاطر قیمت بسیار بالای هنگفت آن خواهان زیادی ندارد. کفپوش ال ای دی نورانی این کفپوش ها از ال ای دی های تشکیل شده که با برنامه دادن از طریق لپتاپ می توانیم افکت های نامحدود و ویدیو و یا هر تصویر دیگه ای را به نمایش بگذاریم.

ویژگی های کف ال ای دی

یکی از ویژگی های بسیار مهم داشتن درجه حفاظت IP65 است. منظور از درجه حفاظت IP65 یعنی مقاومت بالای که در ب را بر گرد و غبار و بارش شدید برف و باران دارد. محصولات ما با مقاومت بسیار بالا ساخته شده و می توانید در فضاهای باز مثل باغ تالارها استفاده نمایید و با استیج رقص می توانید رقص نور بسیار زیبایی را در کف تالارهای خود داشته باشید و هم چنین قابلیت هر نوشته و ویدیو را دارد. در مورد افکت ها، افکت های نامحدودی برای نمایش وجود دارد.

مزیت های کف ال ای دی

۱ -نمایش ۱۶ میلیون رنگ (فول کالر بودن)خصوصیات منحصر به فرد استیج رقص به فول کالر بودن آن اشاره کرد که توسط تغذیه ال ای دی ها و کنترلر آی سی انجام می گردد.

۲ -متصل شدن به لپتاپ و کامپیوتر و AUX پخش افکت های نامحدود نمایش نوشته یا هر ویدیویی اجرای رقص نور همراه با موسیقی مراسم این ویژگی های جذاب با وصل شدن به لپتاپ یا کامپیوتر امکان پذیر می باشد و جلوه های بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد.

هر آنچه که باید در مورد استیج رقص و کف ال ای دی بدانید

۳-درجه حفاظت IP65 منظور از درجه حفاظت یعنی مقاومت بسیار بالای استیج رقص در برابر وزش باد شدید و بارش برف و باران ۴-ویژگی بسیار مهم استیج رقص این است که شیشه ی آن حتما از نوع چاپ کوره ای باشد و می بایست تولید کننده از ترکیب رنگ های بسیار با کیفیت در چاپ استیکر شیشه ی استیج استفاده نماید تا جذابیت بیشتری پیدا کند. دلیل استفاده از پیست رقص یا همان استیج رقص نورپردازی می تواند از سقف یا کف باشد که جدیدترین و جذاب ترین نورپردازی، نورپردازی از کف می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و اولین چیزی که اکثریت عروس و دامادها به آن توجه می کنند سن رقص می باشد که باید مجهز به نورپردازی مدرن باشد که بتوانیم بهترین شب را برایشان به یادگار بگذاریم.