وایبر یک از نرم‌افزارهای پرکاربرد و محبوب برای برقراری تماس و ارسال پیام رایگان از طریق اینترنت در گوشی‌های آیفون و اندروید است. کاربرانی که این نرم‌افزار را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند به راحتی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. نصب Viber بر روی تلفن‌های همراه بسیار آسان است اما اخیراً افراد زیادی از دریافت تماس‌های ناخواسته و مشکوک نگران شده‌اند و نمی‌دانند چطور و به چه نحوی می‌توانند این شماره‌های ناآشنا را بلاک کنند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، نگران نباشید زیرا در این مقاله به شما ترفندی ساده برای بلاک کردن شماره‌های افراد ناشناس در وایبر برای آیفون و اندروید را آموزش می‌دهم.

این مقاله را مطالعه کنید : سیر تا پیاز گروه‌های وایبر : آموزش ایجاد تا حذف گروه در ابزارهای اندرویدی

ناگفته نماند که شما می‌توانید هر زمان که خواستید این نرم‌افزار را از وب‌سایت رسمی آن دانلود کنید و اگر تمایل به استفاده از وایبر در کامپیوترهای ویندوزی یا اپلی خود دارید هم نگران نباشید کافی ست به وب‌سایت رسمی وایبر بروید و بعد از دانلود و نصب آن بر روی کامپیوتر خود از برقراری تماس و ارسال پیام‌های رایگان برای دوستان خود لذت ببرید.

viber

چطور شماره یک فرد مزاحم را در وایبر بلاک کنیم؟(آیفون و اندروید)

Viber که قبل از WhatsApp روانه بازار شد با موفقیت چشم‌گیری روبرو شد و از آنجا که این نرم‌افزار تقریباً هزینه‌های تماس و ارسال پیام را به طور کامل حذف می‌کرد با استقبال بی‌نظیری از طرف کاربران روبرو شد و مردم شروع به استفاده از آن در مقیاس گسترده و جهانی کردند. یکی از مزایای Viber نسبت به برنامه‌های دیگر نظیر WhatsApp، Line و WeChat این است که شما به راحتی می‌توانید نسخه تحت ویندوز آن را به از وب‌سایت رسمی این نرم‌افزار دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب و استفاده کنید این در حالی ست که اگر بخواهید از برنامه‌های ذکر شده در بالا در کامپیوتر رومیزی خود استفاده کنید قبل از آن باید برنامه‌های واسطه‌ای نظیر Bluestacks را نصب کرده باشید.

تنها راه:

شماره و نام آنها را از اپلیکیشن پیش فرضی که مربوط به لیست مخاطبانتان است حذف کنید، از این پس این افراد ناشناس و مزاحم دیگر نمیتوانند از طریق وایبر با شما تماس بگیرند.

مشکل اصلی وایبر همگام‌سازی خودکار تمام کانتکت های شما و افزودن آن‌ها به لیست تماس خود است. بر خلاف WhatsApp، وایبر هیج امکان خاصی برای بلاک کردن پیش فرض یک کاربر ندارد؛ اما این ترفند ساده جواب مشکل شماست. از این پس با استفاده از این روش ساده به راحتی و برای همیشه می‌توانید شماره افراد ناشناس و مزاحم را مسدود کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.با تشکر

مراحل بلاک کردن یک شماره تلفن در وایبر به صورت تصویری ( به روز شده در ۲۵ آبان ۹۳ ) :

Block-Mobile-Numbers-in-Viber-Step-1

Block-Mobile-Numbers-in-Viber-Step-2

Block-Mobile-Numbers-in-Viber-Step-3

Block-Mobile-Numbers-in-Viber-Step-4

Block-Mobile-Numbers-in-Viber-Step-5

Block-Mobile-Numbers-in-Viber-Step-6

برای اینکه یک شماره را از حالت بلاک خارج کنید طبق تصویر زیر عمل کنید:

Block-Mobile-Numbers-in-Viber-Step-7