در دنیای امروزی در تمام فرهنگ‌ها نوعی وسواس بیمارگونه نسبت به زیبایی به خصوص زیبایی پوست صورت وجود دارد و اکثر مردم برای اینکه ظاهر بهتری داشته باشند و زیباتر به نظر برسند حاضرند دست به هر کاری بزنند و از عمل‌های جراحی زیبایی و مواد آرایشی مختلف استفاده کنند. شاید در گذشته‌ای نه چندان دور مردم برای زیباتر شدن مجبور بودند عمل‌های جراحی زیبایی سنگینی را تحمل کنند و با وجود اطلاع از عوارض جانبی این روش‌های درمانی باز هم برای رسیدن به هدف خود خطر می‌کردند اما روش درمانی جدیدی که این روزها برای زیبایی پوست صورت در ژاپن باب شده و مردم از آن استفاده می‌کنند نه تنها خطرناک نیست بلکه خیلی جالب و هیجان‌انگیز است.

در این روش درمانی جدید که برای زیبایی پوست صورت انجام می شود و در واقع نوعی اثر ضد پیری بر روی پوست دارد، افراد متقاضی تنها باید به مدت ۵ دقیقه خزیدن حلزون‌ها بر روی پوست صورت خود را تحمل کنند. شاید این روش درمانی ژاپنی‌ها برای زیبایی پوست صورت برای عده‌ای چندش‌آور و غیر قابل تحمل باشد اما مزایا و نتایج آن بسیار شگفت‌انگیز است.

این مقاله را مطالعه کنید : ۵ راه عالی و مطمئن برای خلاصی از شر جوش های صورت

مادهی چسبندهای که حلزونها بعد از خزیدن بر روی سطح پوست باقی میگذراند سلولهای مردهی پوست را از بین میبرد، درد ناشی از آفتاب سوختگی را کاهش میدهد و پوست بدن را مرطوب میکند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که مادهی چسبندهی حلزونها از اثر ضد پیری فوقالعادهای برخوردار است و سابقاً نیز این مادهی جادویی در محصولات زیبایی مختلف گنجانده شده است.

escargot-treatment-in-Japan-1

هزینه‌ی انجام این روش درمانی زیبایی پوست صورت در ژاپن که به اسکارگات (escargot) معروف است فقط ۱۰۶ دلار است. اگر به دنبال راهی جدید و اساسی برای داشتن پوست صورتی زیباتر و بهتر هستید، این حلزون‌های دوست داشتنی قطعاً می‌توانند به شما در رسیدن به هدفتان که همان زیبایی بیشتر است کمک کنند. فقط باید به این حلزون‌ها اجازه دهید برای مدت کوتاهی بر روی پوست صورت شما بخزند و آن را زیباتر کنند.

نظر شما در مورد این روش درمانی جالب چیست؟

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر