مقدمه

مهاجرت کشاورزان به کانادا نیز از جمله مهاجرت هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما در این بین، سوالی که مطرح است این است که آیا بدون مدرک زبان امکان مهاجرت به ساسکاچوان برای کشاورزان وجود دارد و یا خیر؟ ما در این مقاله به ویژگی سرمایه گذاری در مهاجرت کشاورزان به کانادا می پردازیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

ساسکاچوان کجاست؟

ساسکاچوان از جمله استان های شمالی در کانادا است. در این استان مردم به زبان انگلیسی صحبت می کنند. مرکز ساسکاچوان رجینا نام دارد. به خاطر منابع طبیعی، صنعت و محصولات کشاورزی این استان در سال های اخیر توانسته است در حوزه کشاورزی مسیر را برای مهاجرت افراد به کانادا بسیار آسان تر نماید. در حال حاضر نیروهای کارآزموده و البته ماهر ضمن تقاضای مهاجرت به کانادا، قصد دارند در ساسکاچوان یک مهاجرت آسان را تجربه کنند. اما برای مهاجرت کشاورزی به کانادا در این حوزه و به این استان بهتر است بدانید که احتیاجی به داشتن مدرک زبان نیست. ولی اگر با مدرک زبان قصد مهاجرت کشاورزی به ساسکاچوان را داشته باشید، طبیعتاً برای شما یک امتیاز عالی محسوب می شود.

مهاجرت کشاورزی به کانادا

سرمایه گذاری در مهاجرت کشاورزی به کانادا

برنامه مهاجرتی کشاورزان به استان ساسکاچوان کانادا به گونه ای است که در ابتدا باید با نشان دادن مدرک ثابت نمایند که دارای ۵۰۰ هزار دلار دارایی خالص هستند. همچنین به مبلغ ۷۵ هزار دلار به سرمایه گذاری نیاز دارند. البته خرید زمین کشاورزی با حداقل ۶۰ هزار دلار نیز امکان پذیر است که این مبلغ را نباید در این بین نادیده گرفت.

این نکته را به خاطر بسپارید که ۵۰۰ هزار دلار تنها برای اثبات دارایی شما است و به عنوان سرمایه گذاری لازم نیست بر روی این ۵۰۰ هزار دلار حساب باز کنید. تنها مبلغ هفتاد و پنج هزار دلار که به عنوان سرمایه گذاری از آن یاد می شود زمانی که شما برنامه های کاری و تجاری خود را ثابت کنید، این مبلغ به شما برگشت داده خواهد شد. اما برای خرید زمین کشاورزی و تجهیزات که ۶۰ هزار دلار پرداخت می کنید، این مبلغ به شما برگردانده نخواهد شد. پس باید به این نکات در حین سرمایه گذاری توجه داشته باشید. این چنین است که مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی برای شما روشی سخت و هزینه بر نخواهد بود.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی

موقعیت جغرافیایی و البته اقتصادی استان ساسکاچوان باعث شده است که امروزه مهاجرت کشاورزی به کانادا بسیار مورد توجه قرار گیرد. از جمله مزایایی که می‌توان برای این برنامه مهاجرت در نظر گرفت، الزامی نبودن مدرک زبان است که تنها مدرک یک امتیاز محسوب می شود و همچنین شما می توانید همسر و فرزندان ۲۱ سال و کمتر خود را در این مهاجرت همراه کنید.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی

اگر از یک هلدینگ بسیار معتبر و باسابقه برای برنامه مهاجرت خود استفاده کنید، صددرصد با پروسه بسیار کمتری می توان نسبت به اخذ اقامت خود امیدوار باشید. به هیچ عنوان گول تبلیغات اینترنتی بدون پایه و اساس را نخورید، به این دلیل که هر فعالیت و اقدامی چهارچوب قانونی خود را می طلبد. همچنین شما بعد از راه اندازی برنامه کشاورزی خود به جزء ساسکاچوان می توانید محل زندگی خود را نیز به راحتی تغییر دهید. که یکی از مزایای اصلی برای آن دسته از عزیزانی است که قصد مهاجرت به ساسکاچوان را دارند. در مقایسه با دیگر شیوه‌های سرمایه گذاری، قطعاً سرمایه گذاری که به آن در ابتدای مقاله اشاره کردیم در این نوع مهاجرت بسیار معقولانه تر و البته کمتر است.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی

شما برای مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی باید هزینه هایی را مدنظر داشته باشید. این هزینه می تواند شامل بررسی مدارک در اداره مهاجرت استان ساسکاچوان باشد. با توجه به نوع مدارک و میزان آن نیز هزینه ترجمه مدارک را نباید از یاد ببرید. (به عنوان نمونه هزینه ای ۲۵۵ دلاری برای معادل سازی مدارک در حال حاضر وجود دارد.) برای اخذ ویزای توریستی نیز هزینه ای برآورد می شود که این خود ممکن است سالیانه متفاوت اعلام گردد.

سخن پایانی

امروزه مهاجرت به کانادا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این میان، مهاجرت کشاورزی به کانادا شرایط آسان تری به خود گرفته است. تنها کافیست از هلدینگ ها و شرکت های معتبر در این زمینه استفاده کنید. با پیشرفت صفحات وب به صورت آنلاین می توانید از خدمات یک وب سایت تخصصی مهاجرت نیز استفاده کنید. تنها باید به سابقه و اعتبار وب سایت مطمئن باشید تا بدون دغدغه و مشکلی پروسه مهاجرت شما به ثمر برسد.