شاید شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که در انتخاب و خرید لوستر مناسب دچار مشکل شده اید .امروزه با مجلل شدن خانه ها لوستر در اصفهان به عنوان یکی از ابزارها برای زیبا سازی منزل به کار میرود . البته این نکته دارای اهمیت است که همانطور که لوستر زیبا و متناسب خانه را لوکس و شیک میکند گاهی انتخاب اشتباه لوستر،باعث میشود خانه شلوغ و بد شکل به نظر برسد.

هدف از خرید:

پس نکاتی که قبل از خرید لوستر باید در نظر داشته باشید این است که هدف از خرید لوستر اصفهان چیست؟ یعنی اینکه لوستر فقط جنبه ی ظاهری و زیبا شدن خانه را دارد یا از روشنایی آن میخواهید استفاده کنید.دوم اینکه لوستر را در چه قسمتی از خانه میخواهید آویزان کنید ؟ لوستر مناسب اتاق خواب با اتاق پذیرایی متفاوت است. پس قبل از هر چیز هدف خود را تعیین کنید .

لوستر اصفهان

اندازه لوستر:

نکته ی دیگری که در خرید لوستر باید به آن توجه کنید این است که سایز لوستر را متناسب با فضا انتخاب کنید مثلا اگر فضای کوچکی دارید به هیچ وجه لوستر بزرگ و پر لامپ و شاخه انتخاب نکنید زیرا نه تنها باعث زیبایی خانه نمیشود بلکه فضا را زشت جلوه میدهد. ولی اگر فضای بزرگی دارید برای انتخاب لوستر میتوانید لوستر های بزرگ و پر جلوه را انتخاب کنید.

توجه به دکوراسیون داخلی:

در این مرحله باید سبک خانه و دکوراسیون را انتخاب کنید یعنی لوستر را با توجه به سبک مبلمان و وسایل انتخاب کنید . مثلا اگر سبک مبلمان شما کلاسیک است لوستر انتخابی کاملا متفاوت از سبک مبلمان رسمی می باشد.  بعد از انتخاب سبک میتوانید به دنبال لوستر مناسب باشید.

لوستر مناسب اتاق پذیرایی:

برای انتخاب لوستر مناسب اتاق نشیمن باید توجه داشت که نور پردازی لوستر به اندازه کافی باشد ولی در عین حال طوری طراحی شده باشد که نور به طور مستقیم به چشم نتابد و به صورت ملایم باشد.در این مورد سبک اتاق اهمیت پیدا میکند اگر خانه ای لوکس میخواهید باید لوستر با نور زیاد انتخاب کنید. با مراجعه به نمایندگی لوستر در اصفهان میتوانید بهترین لوستر را خریداری کنید.

لوستر اصفهان

نورپردازی در آشپزخانه :

آشپزخانه از قسمت های مهم هر خانه به حساب می آید معمولا برای انتخاب لوستر در آشپزخانه به جنبه ی نورپردازی آن توجه میشود تا لوکس و زیبا بودن. نورپردازی در آشپزخانه اهمیت زیادی دارد که با روشهای مختلفی قابل اجرا میباشد. لوستری که برای آشپزخانه انتخاب میکنید باید دو نکته را مورد توجه قرار دهیدو اول اینکه نور کافی داشته باشد و دوم اینکه راحت قابل شستشو و نظافت باشد.بهترین گزینه برای انتخاب لوستر آشپزخانه ، لوستر های چوبی و یا حبابی می باشد.

لوستر متناسب برای اتاق خواب:

نورپردازی اتاق خواب باید خاص باشد به این صورت که لوستر اتاق خواب باید لامپ هایی رو به بالا داشته باشد تا نور ملایم به اتاق بدهد. لوستر اتاق خواب نباید دارای نورهای زننده باشد. زیرا این اتاق همانطور که از اسمش پیداست محل استراحت و خواب است نور باید آرامش بخش باشد و چشم را اذیت نکند. بعضی افراد در اتاق خواب خود مطالعه هم میکنند برای این افراد توصیه میشود که در کنار و بالای تخت خود از نور پردازی هایی استفاده کنند تا در زمان لازم از آن نور استفاده کنند.

لوستر اصفهان