خواهرهای دوقلوی کره‌ای بعد از ۲۵ سال جدایی یکدیگر را در یوتیوب پیدا کردند. نام این دوقلوها Anais Bordier و Samantha Futerman است. در گزارشی که CNN منتشر کرده است گفته شده آنیاس که در اوایل دوران کودکی توسط فرانسوی ها به فرزندی پذیرفته شده بود خواهر دوقلویش را از طریق یوتیوب پیدا کرده است. آن‌ها به مدت ۲۵ سال از یکدیگر بی‌خبر بوده‌اند. در واقع، هیچ کدام از آن‌ها از وجود دیگری خبر نداشته است. این خواهرهای دو قلو که در سئول کره‌ی جنوبی به دنیا آمده‌اند در زمان کودکی حالت موهای یکسانی داشته‌اند، هر دو از هویج پخته متنفر بوده‌اند و همیشه دوست داشتند رنگ ناخن‌هایشان مثل هم باشد.

آنیاس بوردیر در فرانسه بزرگ شده است. او در لندن مشغول مطالعه بود که یکی از دوستانش لینک تریلر فیلمی با عنوان ( ۲۱ اَند اُور ) را در یوتیوب برایش به اشتراک گذاشت و به حضور او در فیلم اشاره کرد. بعد از اینکه آنیاس این فیلم را با دقت تماشا کرد خیلی تعجب کرد چون مطمئن بود پیش از این هرگز به محل فیلمبردای این فیلم نرفته است.

آنیاس که از این اتفاق حیرت زده شده بود تصمیم گرفت اطلاعات جامعی در مورد دختری که شبیه به او و یکی از بازیگران فیلم بود جمع‌آوری کند. او بعد از تحقیق و بررسی فراوان متوجه شد که نام آن دختر Samantha Futerman است، شغلش بازیگری است و در آمریکا زندگی می‌کند.

بعد از یک ماه تردید و دو دلی، آنیاس از طریق فیس‌بوک برای خواهرش سامانتا فوترمن پیام گذاشت. بازیگر جوان آمریکایی هم بعد از دیدن عکس‌های آنیاس شوکه شد. علی رغم اینکه این دوقلوهای کره‌ای در دو قاره‌ی متفاوت زندگی می‌کردند تصمیم گرفتند یکدیگر را ملاقات کنند و آزمایش DNA انجام دهند. بعد از انجام آزمایش مشخص شد این خواهرهای دو قلو در نوزدهم ماه نوامبر سال ۱۹۸۷ در شهر سئول کره جنوبی به دنیا آمده‌اند. در همان لحظات ابتدایی بعد از تولد، دست تقدیر این دو خواهر را از یکدیگر جدا کرده بود. سامانتا توسط یک خانواده‌ی آمریکایی به فرزندی پذیرفته شده بود و آنیاس هم راهی فرانسه شده بود. آزمایش DNA همه چیز را اثبات کرد- این دخترها، خواهر و دو قلو هستند. متأسفانه هیچ رد پایی از مادر واقعی آن‌ها وجود نداشت تا این خواهرهای دو قلو به ملاقات با مادر امید داشته باشند. با این وجود، خواهرهای دوقلوی کره‌ای از اینکه در یوتیوب و با کمک فناوری یکدیگر را بعد از ۲۵ سال جدایی پیدا کرده‌اند خیلی خوشحال‌اند.

خواهرهای دوقلوی کره‌ای می‌گویند : «اینکه بدانید کسی را در این دنیا دارید حس فوق‌العاده‌ای است. از این پس حامی و پشتیبان یکدیگر خواهیم بود». آن‌ها همچنین کتابی در مورد داستان زندگی خود با عنوان «Separated @ Birth» نوشته‌اند و آن را برای فروش در وب‌سایت آمازون منتشر کرده‌اند.

خواهرهای دوقلوی کره‌ای، سامانتا و آنیاس به مدت ۲۵ سال از یکدیگر بی‌خبر بوده‌اند.آنیاس که در اوایل دوران کودکی توسط فرانسوی ها به فرزندی پذیرفته شده بود خیلی اتفاقی در وب‌سایت یوتیوب خواهرش را پیدا کرد.

25-Years-Separated-Twins-Find-Each-Other-on-YouTube-1

بعد از یک ماه تردید و دو دلی آنیاس متن زیر را در فیس‌بوک برای خواهرش سامانتا فوترمن ارسال کرد.

25-Years-Separated-Twins-Find-Each-Other-on-YouTube-2

آن‌ها آزمایش DNA دادند و مشخص شد دو قلو هستند!

25-Years-Separated-Twins-Find-Each-Other-on-YouTube-3

متأسفانه هیچ رد پایی از مادر واقعی آن‌ها وجود نداشت تا این خواهرهای دو قلو به ملاقات با مادر امید داشته باشند.

25-Years-Separated-Twins-Find-Each-Other-on-YouTube-4

با این وجود، خواهرهای دوقلوی کره‌ای از اینکه در یوتیوب و با کمک فناوری یکدیگر را بعد از ۲۵ سال جدایی پیدا کرده‌اند خیلی خوشحال‌اند.

25-Years-Separated-Twins-Find-Each-Other-on-YouTube-5

خواهرهای دوقلوی کره‌ای می‌گویند : «اینکه بدانید کسی را در این دنیا دارید حس فوق‌العاده‌ای است. از این پس حامی و پشتیبان یکدیگر خواهیم بود».

25-Years-Separated-Twins-Find-Each-Other-on-YouTube-6

مقالات پیشنهادی:

موش‌های مین یاب، قهرمان‌هایی برای نجات جان هزاران انسان

زلزله نپال؛ نجات معجزه آسای یک نوزاد ۴ ماهه از زیر آوار

زن فلسطینی داخل نارنجک های اشک آور اسرائیلی گل می کارد + تصاویر

برای حمایت از ما این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. با تشکر