در دنیای پیشرفته ی کنونی سرعت رشد تکنولوژی به قدری بالاست که این سرعت باعث متلاشی شدن شرکت های سنتی زیادی شده است .

بازار ها به شدت در حال تغییر هستند و مانند سالیان گذشته فقط مغازه های خوش جا و پر رفت و آمد نیستند که حرف اول را در بازار می زنند بلکه امروزه این سایت های پر بازدید هستند که روز به روز بین مردم معروف شده و هر روز فروش بیشتری را نسبت به روز های قبل تجربه می کنند .

در دنیای پیشرفته ی کنونی تنها راهی که می تواند از شکست شرکت های صنعتی و تولیدی جلوگیری کند این است که خیلی سریع خود را با تغییرات دنیای تکنولوژی وفق دهند و پا به عرصه ی بازاریابی اینترنتی بگذارند .

طراحی سایت در اصفهان

اصلی ترین ابزار در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی را می توان تبلیغات هدفمند از طریق موتور های جستجو علی الخصوص  گوگل دانست .

ما در شرکت عصر آسیا که کار طراحی سایت در اصفهان را انجام میدهیم بهترین و کم هزینه ترین راه تبلیغاتی در دنیای بیزینس امروزه را قرار گرفتن در لیست نتایج موتور های جستجو میدانیم . این عمل که اصطلاحا سئو نامیده می شود یکی از بهترین روش های تبلیغ و معرفی محصول برای شرکت های صنعتی و تولیدی می باشد کما اینکه این شرکت ها که با هزینه های بالای تولید و رکود اقتصادی مواجه هستند دیگر بودجه ی چندانی برای تبلیغات ندارند علی الخصوص که تبلیغات در دنیای  فیزیکی هم شامل  هزینه های سنگینی می باشد و هم بازخورد چندانی نداشته و روز به روز از میزان باز خورد آن کم  می شود .

پس با توجه به وضع موجود و روند تاثیر صعودی اینترنت در زندگی  مردم مشخص شده است که بهترین راه سرمایه گذاری بر روی بستر اینترنت می باشد اما شرکت ها این سرمایه گذاری را از کجا می توانند آغاز کنند .

مرحله ی اول این سرمایه گذاری راه اندازی یک وب سایت خوب ، فعال و ساده می باشد که هم بیانگر موضوع فعالیت یک شرکت باشد و هم خدمات و محصولات آن شرکت را به خوبی به کاربران نمایش دهد .

اما راه اندازی یک وب سایت فقط ۱۰ درصد راه می باشد و ۹۰ درصد باقی مانده معطوف به فعالیت هایی می باشد که باعث جذب بازدید کننده برای سایت میشود .

سئو سایت

این فعالیت ها به روش های متعددی میتواند انجام پذیرد که در بین این فعالیت ها قرار دادن وب سایت در صفحات اول گوگل را می توان کم هزینه ترین و هدفمند ترین روش تبلیغاتی در دنیای اینترنت دانست .

شرکت عصر آسیا که مجری سئو سایت در اصفهان می باشد با تجربه ی هشت ساله در این حوزه برای شرکت های متعدد صنعتی و تولیدی توانسته بازخورد های بسیار خوبی را به وجود بیاورد ، منتها به دلیل دید سنتی اکثر شرکت ها و سازمان ها قبولاندن این کار برای آن ها کار سختی است چرا که فرآیند سئو یا بهینه سازی سایت ها برای گوگل زمان بر بوده و نیازمند حداقل چند ماه فعالیت می باشد .

جذب بازدیدکننده

اصلی ترین مشکل جهت ورود شرکت ها به دنیای تبلیغات اینترنتی دید سنتی صاحبان مشاغل و نداشتن اطلاعات کافی در مورد آن می باشد ، قسمتی از این مشکل را می توان با ارائه ی مشاوره های تخصصی در حوزه کسب و کارشان حل کرد اما مشکل اصلی که در این مرحله بوجود می آید این است که متاسفانه این دسته از مدیران به دلیل مشغله های کاری زیاد همین زمان کوتاه را نیز نمی توانند به این امر اختصاص دهند .