بدون شک هر کدام از ما خاطرات خوبی از بازی با اسباب‌بازی‌هایمان در دوران کودکی داریم. آن‌ها بهترین دوستان دوران اولیه زندگی ما بودند، تمام درد و دل‌های ما را گوش می‌کردند و اگر به آن‌ها آسیب می‌زدیم خم به ابرو نمی‌آوردند و باز هم با معرفت بی‌پایان خود پای دوستی با ما می‌ایستادند.

هنوز هم والدین برای تربیت کودکان خردسال خود اسباب‌بازی‌های مختلفی می‌خرند و اگر شکسته شوند یا آن‌ها را تعمیر می‌کنند یا به کلی با نمونه‌های تازه و به روز جایگزین می‌کنند؛ اما دیگر وقت آن است که یک انسان از اسباب‌بازی‌ها و خدمات بی‌پایانشان قدردانی کند. با اشعه ایکس. برندان فیتزپاتریک (Brendan Fitzpatrick) فردی ست که با استفاده از اشعه ایکس به عنوان نوری نامرئی و تقابل آن با رنگ‌های مختلف عکس‌های زیبایی از آناتومی یا استخوان‌بندی اسباب‌بازی‌های گوناگون تهیه کرده است. عکس‌های او به خوبی سیم‌پیچی، موتور، باتری و سایر اجزای تشکیل‌دهنده‌ی دوستان دوران کودکی ما را نشان می‌دهند.

در این مقاله چند تا از این عکس‌ها را برای شما قرار دادم، اگر می‌خواهید عکس‌های بیشتری مشاهده کنید می‌توانید با کلیک بر ” وب سایت این عکاس خوش ذوق “ به منبع آن دسترسی داشته باشید.

toys-1 toys-2 toys-3 toys-4 toys-5 toys-6وقتی بچه بودید با کدوم یک از این اسباب بازی های بازی کردید؟